دعای مردم و کرامت ائمه ی اطهار یوسف را به آغوش خانواده بازگرداند :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

یوسف بهمن آبادی فرزند رضا که 27 تیرماه از منزل خارج شده و در خیابان منتظری تهران ناپدیدشد خداوند متعال او را با دعای خیر مردم و کرامت ائمه ی اطهارعلیهم السلام به آغوش خانواده اش بازگرداند.

به گزارش شاهدان کویرمزینان ؛ با اعلام  خبر پیدا شدن این یوسف گمگشته موجی از شور و شعف و شادی در بین همشهریان ایجاد کرد و سیل پیام ها به شاهدان کویرادامه دارد.

شایان ذکر است یوسف عزیز در حوالی خیابان ایرانمهرمیدان امام حسین (ع) پیدا شد و گفته می شود یک زن یوسف را ربوده و با تلاش نیروهای انتظامی کلانتری 128 روز گذشته در حوالی میدان امام حسین (ع) شناسایی و دستگیر شده است . تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

رضا بهمن آبادی(هیئتی) پدر یوسف  در گفت و گوی تلفنی با شاهدان کویرمزینان ضمن تشکر از همشهریان مزینانی گفت: بازگشت یوسف به آغوش ما، خوشحالی وصف ناشدنی برایمان داشت که نمی توان بیان کرد.

وی که از خوشحالی هنوز بغض اجازه ی صحبت به او را نمی دهد ضمن قرائت این بیت شعر یوسف گم گشته باز آید به کنعان غم مخور اظهارداشت : از تک تک هموطنان گرامی و بزرگوار در داخل و خارج کشور  که در این چند روز دعا کردند و نذر دادند و ابراز همدردی کردند از صمیم قلب تشکر و قدردانی می کنم.

بهن آبادی افزود: در این 6 روزی که یوسف از ما جدا شده بود، بسیار سخت گذشت به خصوص برای مادرش که حتی نتوانست 6 ساعت بخوابد و 2 بار شب پا برهنه  از خانه زده بود بیرون و در فکر و خیال خود به دنبال یوسف می رفت که اورژانس خبر می کردیم و باتزریق سُرم حالش بهتر می شد.

وی با شکر گزاری به درگاه باری تعالی علت مفقودیت فرزندش را  یک سهل انگاری ساده دانست که موجب چنین درد سر بزرگی شد و از همشهریان به خصوص کسانی که فرزند کوچک دارند درخواست کرد مواظب عزیزان خود باشند.

هنرمندان و ورزشکاران بسیاری در این چندروز ضمن انتشار تصویر این کودک سه ساله در صفحه ی شخصی اینستاگرام خود با خانواده ی یوسف همدردی کردند که می توان به این افراد اشاره کرد : رامبد جوان ، رضا توکلی ، امیرحسین آرمان ، پریناز ایزدی ، نیما کریمی، مرتضی پور علی گنجی ، محمود رضا قدیریان ،بختیار رحمانی ، مرتضی پور علی گنجی، رامین رضاییان، المیرا شریفی مقدم(مجری)، سوگل طهماسبی ، نعیمه نظام دوست و...

خبر پیدا شدن یوسف بازتاب گسترده ای در رسانه های کشور داشت و در فاصله ی چند دقیقه تمامی کانال های تلگرامی این خبر را منتشر کردند.

  به جمع شاهدان کویردر تلگرام بپیوندید: https://telegram.me/shahedanemazinan

  • علی مزینانی

مزینان

مزینانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">