دکتر آتوسا محمدی مزینانی :آرزوی من خدمت به سرزمینم و خاک پاک آبا و اجدادیم مزینان است :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

بسیاری از مزینانی هایی که در دهه ی 50 در مزینان زندگی می کردند و یا کسانی که به اقتضای شغلی شهرهای دیگر را برای  سکونت انتخاب کرده اند با شنیدن خبر درگذشت جوان تحصیل کرده مزینان مرحوم سهراب محمدی مزینانی فرزند حاج حبیب الله  شوکه شدند . خبر واقعیت داشت او خیلی زود در حالی که می توانست برای کشورش افتخار آفرین باشد دار فانی را وداع گفت.

این جوان مزینانی  فارغ التحصیل رشته مهندسی عمران از کشور آلمان بود و با شایستگی هایی که از خود به نمایش گذاشت به عنوان مدیر عامل شرکت عمرانی ساختمانی مکرون در شهر مشهد مشغول به فعالیت شد اما اجل به او مهلت بیشتر نداد و سال ۱۳۵۵ در این شهر مقدس درگذشت و برای همیشه در گلزار بهشت علی (ع) زادگاهش مزینان آرام گرفت .

چندین سال از فوت سهراب گذشته و اکنون یادگار او نامش را یک بار دیگر زنده کرد و باتألیف چندین کتاب و انتشار مقاله و پژوهش و حضوردر سمینارهای علمی دانشگاه و مجامع فرهنگی و علمی می درخشد.

شاهدان کویرمزینان افتخار دارد به میمنت ولادت با سعادت کریمه ی اهل بیت علیهم السلام و دهه ی کرامت گوشه ای از زندگی این بانوی موفق مزینانی را در آستانه ی تولدش تقدیم نماید.

آتوسا محمدی مزینانی فرزند سهراب هشتم مرداد 1351 در تهران متولد شد و هنوز سه بهار از زندگی اش نگذشته بود که سایه ی پدر را از دست داد اما هیچگاه یاد پدر و زادگاهش را فراموش نکرد و مشتاقانه برای دیدن این دیار تاریخی لحظه شماری می کند.

این بانوی مزینانی مقاطع تحصیلی را یکی پس از دیگری در پایتخت به پایان رساند و  مدارج علمی کارشناس برنامه ریزی علوم اجتماعی ، کارشناس ارشد علوم ارتباطات  و رتبه یک دکتری جامعه شناسی گروه های اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات تهران را در کارنامه ی زرین خود دارد.

خانم دکتر]توسا محمدی مزینانی مؤ لف سه کتاب چاپ شده با عناوین  جامعه شناسی فرهنگ ، گامی به سوی توسعه ، سبک زندگی و تلفن همراه هوشمند  و کتاب زیر چاپ تحت عنوان :بررسی مسائل اجتماعی اعتیاد در ایران است.

این بانوی موفق و فرهیخته دیار تاریخی مزینان دارای مقالات علمی متعدد در مجلات و ژورنال های داخلی و خارجی در حوزه علوم اجتماعی، مدرس دروس علوم اجتماعی و ارتباطات ، عضو شورای مدیریت  گروه علمی تخصصی توسعه و دگرگونی های اجتماعی و عضو شورای مدیریت گروه  مسائل و آسیب های اجتماعی انجمن جامعه شناسی ایران است.

خانم دکتر آتوسا محمدی مزینان با ارسال مطلبی ضمن ابراز عشق و علاقه اش به مزینانی اظهار داشت : آرزوی من خدمت به سرزمینم و خاک پاک آبا و اجدادیم مزینان می باشد من بوسه بر این خاک می زنم که چنین مردمان فوق العاده و کم نظیری را در دل خود پرورش داده است .

  به جمع شاهدان کویردر تلگرام بپیوندید: https://telegram.me/shahedanemazinan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">