برای شبکه ی آبرسانی مزینان بیش از یک میلیارد تومان هزینه شد :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

پروژه آبرسانی مجتمع دکترعلی شریعتی همزمان با سومین روز از هفته دولت در مزینان افتتاح شد.

به گزارش شاهدان کویرمزینان ؛محمدرضاحقانی‌ نسب رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی داورزن در مراسم افتتاح پروژه آبرسانی مجتمع شریعتی اظهارداشت: این پروژه در مزینان با اعتبار 10 میلیارد و 200 میلیون ریال به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: افتتاح این مجتمع کمبود آب بیش از 650 خانوار را جبران می‌کند، با تعویض شبکه فرسوده و قدیمی از هدررفت 20 درصدی آب جلوگیری شد.

رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی داورزن بیان کرد: در این طرح، شبکه توزیع آب به طول 18هزار متر با لوله‌های پلی‌اتیلن با اندازه 63 تا 160 میلی متری تعویض شد.

حقانی‌نسب با بیان اینکه اعتبارات این طرح از محل صندوق توسعه ملی بوده است، متذکر شد:ساخت  8باب حوضچه شیرآلات و استانداردسازی 900 مورد انشعاب خانگی از دیگر برنامه‌های اجرایی این طرح بوده است.

منبع؛ فارس

به جمع شاهدان کویردر تلگرام بپیوندید: https://telegram.me/shahedanemazinan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">