توضیح دکتر تاج مزینانی در باره کنفرانس بین المللی سیاست گذاری اجتماعی در جهان اسلام :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

کنفرانس بین المللی «سیاست گذاری اجتماعی در جهان اسلام» اردیبهشت ماه سال آینده در دانشگاه علامه طباطبائی برگزار می گردد.

به گزارش شاهدان کویرمزینان ؛ دکتر علی اکبر تاج مزینانی دبیر علمی کنفرانس با بیان هدف گذاری برگزاری این کنفرانس علمی بیان داشت: سیاست‌گذاری اجتماعی به‌عنوان ابزاری مهم در سامان‌دادن به جوامع امروزی شناخته می‌شود و در آموزه‌های دین اسلام نیز مفاهیم و راهکارهایی برای بهبود وضعیت رفاهی مردم پیش‌بینی شده است.

وی افزود: نمی‌توان تصویر یکسانی از سیاست‌گذاری اجتماعی در جوامع مسلمان ترسیم کرد زیرا این کشورها به‌لحاظ تاریخی، سیاسی، فرهنگی، و اقتصادی شرایط بسیار متفاوتی را تجربه کرده‌اند. به‌رغم این تفاوت‌ها، جوامع مسلمان با مسائل کم و بیش مشابهی در حوزه‌های آموزش، بهداشت، اشتغال، فقر و نابرابری، مسکن، سالمندی، وضعیت زنان و خانواده مواجه‌اند.

دبیر علمی این کنفرانس با بیان تحولات سیاسی سال های اخیر در برخی کشورهای اسلامی بیان داشت: این تحولات نشان داد که بی‌تفاوتی نسبت به چنین مسائلی می‌تواند پیامدهای اجتماعی و سیاسی گسترده و مخربی در پی داشته باشد.

دکتر تاج مزینانی تصریح کرد: پرسش این است که کشورهای اسلامی با وجود تنوع ها و تفاوت های خود چگونه به این مسائل مشترک پاسخ سیاستی داده اند و برگزاری این کنفرانس پاسخ ها و راهکارهایی برای این مهم دنبال خواهد شد.

دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه در اسفند ماه سال گذشته نیز همایش سیاست گذاری اجتماعی در ایران را برگزار کرد.

 🔹علاقمندان به منظور کسب اطلاعات بیشتر می توانند به http://spiw.atu.ac.ir مراجعه نمایند.

  به جمع شاهدان کویردر تلگرام بپیوندید: https://telegram.me/shahedanemazinan

  • علی مزینانی

شاهدان کویر

مزینان

مزینانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">