دکتر مزینانی: انحلال سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی کذب است :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

دکترسیدمجید مزینانی ، نائب رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی در خصوص خبر انحلال این سازمان در پی استعفای رییس آن گفت:  'حسین کامران دیسفانی' با انتخاب اعضای  هیات مدیره چند ماه قبل به عنوان رئیس هیات مدیره و رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی انتخاب شد و تاکنون مشغول به فعالیت بوده است.

به گزارش شاهدان کویرمزینان ؛ نائب رئیس اول هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی گفت: وی در 2 نامه به فاصله 2 هفته گذشته استعفای خود را از ریاست سازمان و همچنین عضویت در هیات مدیره به علت داشتن مشکلات جسمی اعلام کرد.

🔹مزینانی اظهار کرد: هیات مدیره با نامه استعفای اول وی مخالفت کرد اما آقای کامران در نامه دوم اصرار کرد که دیگر قادر به انجام وظیفه در پست ریاست سازمان و عضویت هیات مدیره نیست ولی هنوز هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی استعفای وی را نپذیرفته است.

🔹وی افزود: استعفای از هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی باید از سوی وزیر راه و شهرسازی پذیرفته شود و این هیات مدیره اختیار قانونی در این زمینه ندارد.

🔹نائب رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی گفت: استعفای ریاست سازمان به هیچ وجه این سازمان را به انحلال نمی کشاند اما متاسفانه افرادی هستند که از این گونه رخدادها بهره برداری نادرست می کنند.

🔺دکتر مزینانی تصریح کرد: رسانه نباید با سازمان نظام مهندسی ساختمان با مجموعه بزرگ مهندسین زیر پوشش خود چنین برخوردی داشته باشد، بلکه باید قبل از انتشار هر مطلبی با قدری تامل، مساله را از طریق اعضای هیات مدیره سازمان پیگیری کند، درج این گونه مطالب فقط از سوی افراد کج اندیش و فرصت طلب انجام می شود و هیچ گونه وجاهتی ندارد.

به جمع شاهدان کویردر تلگرام بپیوندید: https://telegram.me/shahedanemazinan

  • علی مزینانی

شاهدان کویر

مزینان

مزینانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">