یادواره شهدای دانش آموز مدارس مزینان برگزار شد :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

یادواره شهدای دانش آموز مدارس مزینان برگزار شد

چهارشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۶، ۰۱:۰۵ ب.ظ

همزمان با هفته بسیج دانش آموزی یادواره شهدای دانش آموز مدارس مزینان در منزل شهیدان حسینی مزینانی برگزار شد

به گزارش شاهدان کویرمزینان ؛ مهدی آزاده رئیس شورای اسلامی مزینان و بخش مرکزی داورزن با اعلام این خبر اظهار داشت : به همت بسیج دانش آموزی شهید باهنر ، شورای اسلامی و دهیاری و دانش آموزان مدارس مزینان ، صبح امروز دهم آبان یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی مدارس مزینان با عنوان «شهدای دانش آموز آبروی محله» با حضور خانواده معزز شهدای مزینان و امام جمعه و مقامات اداری و انتظامی و سپاه و بسیج شهرستان داورزن در منزل شهیدان سیدمحمد و سیدحسین و سیدحسن حسینی برگزار شد.

وی در خصوص نحوه ی برگزاری این یادواره گفت : دانش آموزان مزینانی اعم از آموزشگاه هجرت و دکترعلی شریعتی مزینانی با تلاش فراوان و تحسین برانگیز منزل شهیدان حسینی را تزیین و برای این یادواره آماده کردند و شورای اسلامی و دهیاری نیز با همیاری و کمک مردم قدرشناس به ویژه انجمن اولیاء دانش آموزان مزینان هزینه های پذیرایی از میهمانان را متقبل شدند و پابه پای دانش آموزان در این برنامه حضور داشتند تا مراسمی در خور و شأن شهدای پر افتخار این دیار اجرا شود که شکر خدا این امر محقق شد.

اجرای نمایش و سرود توسط دانش آموزان مزینانی ، سخنرانی حجت الاسلام محمدتقی معلمی فر و ذکر خاطره بانوخیرالنساء از صدخرو که زمان جنگ منزلش را در خدمت کمک به جبهه قرار داده بود و تقدیر و تجلیل از خانواده معزز شهدا ، از دیگر برنامه های این یادواره بود.

شایان ذکر است، مزینان در دوران دفاع مقدس بیش از 70 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که حدود 6 نفر از این شهدا دانش آموز مقاطع مختلف بوده اند که مدرسه ی جبهه را بر حضور درکلاس درس ترجیح داده و راهی جبهه های نور شدند و در این راه جان خود را فدا کردند.

به جمع شاهدان کویردر تلگرام بپیوندید: https://t.me/shahedanemazinan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">