مزینانی :شعبده بازی در تئاتر کودک نمایان است :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

مزینانی :شعبده بازی در تئاتر کودک نمایان است

دوشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۶، ۰۷:۳۱ ق.ظ

 

🌐نمایش "جیک جیکو در مزرعه" به نویسندگی و کارگردانی حسین مزینانی از تهران در سومین روز از  جشنواره بین المللی تئاتر کودک ونوجوان  در بخش تئاتر کودک و مسابقه تئاتر ایران در سه سانس 10، 15 و 17:45 در سالن اصلی مجتمع آوینی همدان به روی صحنه می‌رود.

🔹به گزارش شاهدان کویرمزینان ؛ نویسنده و کارگردان نمایش « جیک جیکو در مزرعه» با بیان اینکه این نمایش با مضمون کنترل خشم و ابراز احساسات در بخش کودک جشنواره اجرا می‌شود، اظهار داشت: ایده و فکر این نمایش از خودم بود ضمن اینکه معتقدم نمایش برای کودک باید او را به وجد بیاورد.

🔅حسین مزینانی بیان کرد: آموزش دومین بخش از یک کار کودک است که البته نباید به صورت نصیحت یا پند باشد و باید به طور غیر مستقیم انجام شود و این نمایش نیز به صورت شاد و همراه با موسیقی و فانتزی برای کودکان اجرا می‌شود.

🔅نویسنده نمایش « جیک جیکو در مزرعه» با بیان اینکه کار برای تئاتر کودک باید همراه اطلاعات کافی و تحقیق در این حوزه باشد، تصریح کرد: داستان این نمایش داستان مزرعه‌ای است که حالت کاملا فانتزی دارد و هیچ کودکی تا کنون در آن نبوده است.

🔹مزینانی با اشاره به اینکه تئاتر کودک طوری است که گویی هر لحظه شعبده بازی در آن رخ می‌دهد از سابقه خود در جشنواره گفت: پیش از این با نمایش « دیگ دیگو» در جشنواره تئاتر کودک ونوجوان حضور داشتم که این نمایش مخاطب زیادی جلب کرد.

🔅کارگردان نمایش «جیک جیکو در مزرعه» با بیان اینکه بازیگران این نمایش حرفه‌ای کار کودک هستند، اظهار داشت: محمد معجونی، ملیحه مقیمی، افشین زعیم، میثم میثاقی، نهال دل زنده و مسعود پور جمشید در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

💠بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک ونوجوان به دبیری مریم کاظمی 10 تا 15 آذر ماه در همدان در حال برگزاری است.

منبع ؛ تسنیم

🌐به جمع شاهدان کویرمزینان در تلگرام بپیوندید: https://t.me/shahedanemazinan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">