فرماندار و مدیر محترم میراث فرهنگی داورزن الوعده وفا :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

جنابان گرانمایه آقای مهندس فلاحی و منتظری فرماندار و مدیر محترم میراث فرهنگی شهرستان داورزن ؛ ضمن عرض ادب و احترام یادتان هست سال گذشته آن گردشگر و مسئول تور سبزواری در کاروانسرای مزینان چه گفت؟ و چه دل پری داشت ؟

شاید به خاطر گذشت زمان و مشغله ی فراوان از یاد برده باشید اما محض یادآوری و ان شاء الله اقدام شایسته ما آن را بازگو می کنیم.

بله عزیزان بزرگوار درست 6 فروردین 1396 بود که آقای آزاده ما را دعوت کرد سری به کاروانسرا بزنیم و با صحنه ای مواجه شدیم که هم مایه ی مسرت و خوشحالی و هم جای گلایه بود ، جمعی از گردشگران سبزواری از این سو و آن سوی کاروانسرا با خوشحالی دیدن می کردند و خبرنگار واحد مرکزی خبر شهرستان هم با پهباد یا همان هلی شات معروف و دوربین دیگرش عکس و فیلم و مصاحبه تهیه می کرد که بازهم متوجه نشدیم چی شد و کجا پخش گردید و به نام کی پخش شد! و اما گلایه ی ما هم همانجا به سمع و نظر مسئولان محترم رسانده شد که چرا شورا، دهیاری و اقامتگاه نرگس مزینان از حضورتان و این میهمانان اطلاعی ندارند و البته بعد متوجه شدیم همه چیز به طور اتفاقی رخ داده !

بگذریم ، بخشی از خبر آن روز را خدمتتان تقدیم می کنیم تا روی سخن بیشتر باز شود و علت این نوشتن مطلب و درخواست مشخص گردد.

«گلایه گردشگران سبزواری از عدم معرفی اماکن تاریخی مزینان 
به گزارش شاهدان کویرمزینان؛ جمعی از شهروندان سبزواری ظهر امروز با حضور در مزینان از تندیس دکتر علی شریعتی مزینانی و کاروانسرای تاریخی مزینان بازدید کردند. محسنیان مدیر کاروان که به طور اتفاقی با کاروانسرای مزینان آشنا شده است در دیدار با فرماندار و مدیرمیراث فرهنگی شهرستان داورزن اظهار داشت: من این گلایه را از شما مسئولین دارم که چرا این اماکن را معرفی نمی کنید ؟ 
وی افزود: ما برای دیدن تندیس شریعتی به این مکان آمدیم و تازه متوجه شدیم چنین کاروانسرایی هم در مزینان وجود دارد.

مهندس رضا فلاحی فرماندار شهرستان داورزن با قبول این انتقاد تصریح کرد : این انتقاد شما را قبول داریم و امیدواریم مسئول محترم میراث فرهنگی  با راه اندازی کانال و سایتی این مراکز را بیشتر معرفی کنند»...           خب مسئولین محترم ؛ اکنون یک سال از گلایه ی این شهروند محترم و البته صاحب تور سبزواری گذشته به راستی در این مدت چه کرده اید کدام تابلو در مسیر زائران امام رضا و راه های شهرستان نصب شد که آثار و اماکن تاریخی را معرفی کند؟ کدام بسته ی حمایتی را از مدیران اقامتگاه نرگس داشتید غیر از سنگ اندازی بیشتر و جلوگیری از برگزاری برنامه های آن ؟ کدام  مقام و مسئول میراث فرهنگی را به مزینان آوردید و چند جلسه را با شورای اسلامی و دهیاری مزینان برگزار کردید تا از پتانسیل نهفته در این دیار تاریخی حتی به نفع آبادانی شهرستان استفاده کنید؟

حضرات فلاحی و منتظری گرانمایه ؛ در این یک سال نه چیزی عوض شد و نه تغییری در مسئولیت شما صورت گرفته و خوشبختانه ما متنعم به وجود ذی جود شما هستیم اما به قول آن طوطیان شکر شکن شیرین گفتار«ماهی را هر موقع از آب بگیرید تازه است!» بسم الله یک ماه دیگر به پایان سال مانده و فروردینی دیگر و عیدی دیگر در راه است و بازهم دید و بازدید و مسافرت های بی شماری را شاهد خواهیم بود حداقل آن درخواست همشهری فهیم را جامه ی عمل بپوشانید شاید تمام مخارج یک بنر 4*3 به 70 هزارتومان هم نرسد اما آبروی خاصی به شهرستان و منطقه خواهد بخشید ما به نیابت از شورای اسلامی ، دهیاری ، اقامتگاه نرگس و مردم قدرشناس خطه ی کویر مزینان قول می دهیم آماده ی هرگونه جلسه و همکاری هستیم...

به جمع شاهدان کویرمزینان در تلگرام بپیوندید: https://t.me/shahedanemazinan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">