دکتر مزینانی از 35 عنوان کتاب دانشگاه آزاداسلامی یادگار امام (ره) در نمایشگاه کتاب خبر داد :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

حسنی

دکتر سید مصطفی حسینی مزینانی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام (ره) شهرری از حضور فعال انتشارات این واحد دانشگاهی با 35 عنوان و بیش از 200 جلد کتاب در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب در مصلای تهران خبر داد.
وی افزود : «غرفه انتشارات اسلامی واحد یادگار امام(ره) در این نمایشگاه تا تاریخ 97/2/22 همراه با سایر ناشران واحدهای دانشگاه آزاد در مصلای تهران، خیابان چهارم سالن F4 غرفه انتشارات چاپ دانشگاه آزاد اسلامی دایر خواهد بود. حسینی مزینانی با بیان اینکه غرفه واحد یادگار امام(ره) همزمان با سایر واحدهای دانشگاهی در غرفه 235 سالنF4 برای بازدید علاقه مندان به ویژه دانشجویان دایر شده است، افزود: این کتاب ها در همه گروه های عمده علمی از جمله کشاورزی، تربیت بدنی، فنی مهندسی، پایه، مهندسی الکترونیک، حسابداری، مکانیک، نقشه کشی، برق، کامپیوتر، ادبیات فارسی و ... بوده است.

معاون پژوهش و فناوری واحد یادگار امام(ره) افزود: «کتاب‌های انتشار یافته در این واحد نسبت به سال‌های گذشته دارای 20 درصد افزایش است که نشان از رشد چشم‌گیر کتاب‌های تالیف شده و انتشار یافته ازسوی انتشارات واحد دارد.» حسینی مزینانی با توجه به اهداف فعالیت دفترانتشارات این واحد دانشگاهی اظهار کرد: «انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) به منظور ترویج و نشر کتب اعضای هیات علمی و دانشجویان فعالیت خود را از سال 1375 با اخذ پروانه نشر آغاز و تا کنون بیش از 130عنوان کتاب از سوی اعضای هیات علمی به چاپ رسیده است که 110 عنوان به صورت تالیف و 20عنوان به ترجمه است.»

حسینی مزینانی با دعوت از علاقه‌مندان حوزه کتاب برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: علاقمندان به ویژه دانشجویان و استادان می تواند کتابهای تالیف شده در واحد یادگار امام(ره) را تا روز شنبه تاریخ 22 اردیبهشت با تخفیف 20 درصد درخیابان چهارم مصلی، سالنF4 غرفه انتشارات سازمان چاپ دانشگاه آزاد اسلامی خریداری کنند.

به جمع شاهدان کویرمزینان در تلگرام بپیوندید: https://t.me/shahedanemazinan

شاهدان کویر مزینان در سروش: https://sapp.ir/sh.mazinan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">