انتشار کتاب « نویسندگان و داستان های درازشان» با ترجمه محمود مزینانی :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

کتاب « نویسندگان و داستان های درازشان» نوشته تریسی ترنر با ترجمه محمود مزینانی از سوی انتشارات پیدایش منتشر شد.

به گزارش شاهدان کویرمزینان به نقل از خبرگزاری کتاب ایران، کتاب «نویسندگان و داستان‌های درازشان» نوشته تریسی ترنر با نگاهی به نکات جذاب و غافلگیرکننده مشاهیر خفن از سوی انتشارات پیدایش با ترجمه محمود مزینانی برای کودکان و نوجوانان منتشر شده است.

در این کتاب نوجوانان با نویسندگان معروفی آشنا می‌شوند که برخی ماهرانه‌ترین طرح‌های داستانی و شخصیت‌های به یادماندنی تاریخ را خلق کرده‌اند؛ آثاری با واژگانی شگفت‌انگیز که از آزمون زمان سربلند بیرون آمده‌اند و امروز هنوز هم مردم را می خندانند و به گریه می‌اندازند. در این کتاب می‌توان به دفتر خاطرات و داستان‌های ناگفته‌ ده نویسنده مطرح جهان سرک کشید و از همه چیز آن‌ها آگاه شد.

انتشارات پیدایش، کتاب «نویسندگان و داستان‌های درازشان» را در قالب ۱۹۲ صفحه با شمارگان هزار نسخه و قیمت ۱۶ هزار تومان منتشر کرده است.

در پشت جلد این کتاب می خوانید:« لابد تا حالا اسم ویلیام شکسپیر را شنیده‌اید. ویلیام شکسپیر و نمایشنامه‌های پرطرفدارش جین آستین و داستان‌های عشقی‌اش چارلز دیکنز و شاهکارهای بزرگش.
ولی تا حالا شنیده‌اید که
ویلیام شکسپیر را به توطئه علیه ملکه کشورش متهم کردند؟
چیزی نمانده بود که جین آستین، جین بیگ ویدر شود؟
طرفداران چارلز دیکنز لباس‌هایش را تیکه پاره کردند؟
با اینکه مدت‌ها از مرگ این نویسندگان می‌گذرد، ولی هنوز هم زندگی آنها پر از شگفتی و غافلگیری است و زندگی ده نویسنده‌ای که در این کتاب جمع شده‌اند، بیش از همه شما را غافلگیر و شگفت‌زده می‌کند.»

محمود مزینانی از مترجمان حوزه کودک و نوجوان است و از آثاری که با ترجمه او منتشر شده است می توان به شوالیه ها و قلعه ها، دایناسورها، بیابان بی آب و علف، سینمای پر رزق و برق اشاره کرد.

به جمع شاهدان کویرمزینان در تلگرام بپیوندید: https://t.me/shahedanemazinan

شاهدان کویر مزینان در سروش: https://sapp.ir/sh.mazinan

  • علی مزینانی

مزینان

مزینانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">