واژگونی یک دستگاه وانت پیکان در جاده مزینان به داورزن و مصدومیت راننده :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

جاده حادثه خیز مزینان به داورزن بار دیگر حادثه آفرید و یک شهروند صدخروی را روانه ی بیمارستان کرد.
🔹به گزارش شاهدان کویر مزینان؛ یک دستگاه وانت پیکان حوالی ساعت ۲۱ جمعه شب 15تیرماه در جاده مزینان به داورزن حومه موتور آل احمد واژگون شد و باتماس شاهدان عینی با اورژانس داورزن، راننده به مرکز درمانی شهرستان منتقل شد.
🔻تاریکی و خرابی و کم عرض بودن این جاده که حدود چهل سال پیش آسفالت شده و از آن موقع تاکنون هیچ گونه مرمتی صورت نگرفته در سال گذشته نیز یک مادر شهید مزینانی را به کام مرگ فرستاد و چندین همشهری دیگر نیز دچار مصدومیت شدید شدند و در سالهای گذشته نیز چند خانواده مزینانی و روستاهای مجاور در داغ از دست دادن عزیزان خود سوگوار شده اند اما هنوز خبری از ترمیم و تعریض جاده نیست این در حالی است که سال گذشته دکتر مقصودی نماینده شهرستان سبزوار و شهرها و شهرستان های تابعه خبر از تصویب ۱.۵میلیارد اعتباربرای این راه آدمکش داده بودند و با گذشت یک سال هنوز هیچ خبری از آن نیست.

به جمع شاهدان کویرمزینان در تلگرام بپیوندید: https://t.me/shahedanemazinan

نظرات  (۱)

سلام
ای داد بیداد حالا خدا کنه طوریشون نشه ولی خب بستگی به شدت ضربات وارده داره
خدا رحمت کنه افرادی که در این جاده ی آدمکش از دست رفتند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">