نشست تخصصی «سنجش و پایش میزان رضایتمندی و حقوق مشتری در سازمان تامین اجتماعی» با سخنرانی دکترتاج مزینانی برگزارشد :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

نشست تخصصی «سنجش و پایش میزان رضایتمندی و حقوق مشتری در سازمان تامین اجتماعی» با سخنرانی دکتر علی اکبر تاج مزینانی، رئیس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی، با حضور کارشناسان، خبرنگاران و علاقه مندان این حوزه در سالن اجتماعات سازمان تامین اجتماعی برگزار شد.

رضایت مندی از سازمان تامین اجتماعی در بوته آزمون

به گزارش شاهدان کویرمزینان به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، وی در این نشست تخصصی گفت: هدف پژوهش انجام شده این بود تا در سه گروه اصلی سازمان تامین اجتماعی، یعنی کارفرمایان، بیمه شدگان و مستمری بگیران، میزان رضایت مندی در عرصه های مختلف عملکردی و خدمت رسانی سازمان سنجیده شود و ببینیم چه قدر حق و حقوق آنان رعایت می شود، چه قدر راضی هستند و در کجا ناراضی هستند.

تاج مزینانی با بیان این که عدم شکایت، رضایت مندی نیست و سطح انتظارات با میزان رضایت ارتباط دارد، گفت: برای این پژوهش نقاط قوت نظریات مختلف را جمع و در کار استفاده کردیم و به غیر از نظریات، مدلهای مختلف سنجش رضایت مندی بررسی و مرور شد.

وی افزود: ممکن است بین انتظارات گروه های هدف با آن چه در ذهنیت مدیران است، بین ذهنیت مدیران با آن چه طراحی می شود و بین آن چه طراحی می شود با آن چه اجرا می شود شکاف به وجود بیاید و این شکافها باعث نارضایتی مشتریان و مخاطبان می شود.

وی در تشریح نحوه انجام «سنجش و پایش میزان رضایتمندی و حقوق مشتری در سازمان تامین اجتماعی» گفت: در جمع آوری داده های این تحقیق و تحلیل آنها از روش ترکیبی و آمیخته، مصاحبه، پرسشنامه و آزمون استفاده شده است.

تاج مزینانی افزود: ١٨٠ مصاحبه انجام شد که شامل ٦٠ مصاحبه با مطلعان کلیدی و کارشناسان واحدهای مختلف سازمان بود و ١٢٠ مصاحبه هم در سه گروه هدف اصلی سازمان که هر کدام شامل ٤٠ مصاحبه بود. این مصاحبه ها در ١٠ استان مختلف کشور و سه منطقه از استان تهران انجام شد.

رئیس دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبایی با تاکید بر گستردگی کارهای انجام شده در این پژوهش گفت: بر اساس مصاحبه های کیفی، پرسشنامه های محقق ساخته برای هر گروه هدف تهیه و ٤٠٠ پرسشنامه پر شد و نهایتا گزارشی با بیش از ٧٠٠ صفحه تهیه شد.

وی در ادامه این نشست به ارائه یافته های پژوهش پرداخت و در انتها به سوالات کارشناسان و حضار پاسخ داد.

به جمع شاهدان کویرمزینان در تلگرام بپیوندید: https://t.me/shahedanemazinan

  • علی مزینانی

شاهدان کویر

مزینان

مزینانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">