پس از تشییع در راهپیمایی شهرستان داورزن پیکر مطهر جانباز شهید محمد مزینانی به مزینان رسید :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

 همزمان با یوم الله 22 بهمن پیکر مطهر جانباز رشید اسلام شهید حاج محمد مزینانی در شهرستان داورزن و مزینان تشییع شد.
به گزارش شاهدان کویرمزینان ؛ پیکر جانباز شهید حاج محمد مزینانی همزمان با یوم الله 22 بهمن و در میان شعارهای الله اکبر و مرگ برآمریکا و مرگ براسرائیل راهپیمایان شهرستان داورزن تشییع و سپس با تشییع در زادگاهش مزینان در گلزار شهدای بهشت علی (ع) مزینان برای همیشه آرام گرفت.
این جانباز شهید در سحرگاه روز بیستم بهمن ماه در اثرچراحات شیمیایی دشمن در  دوران دفاع مقدس  به شهادت رسید و پس از تشییع باشکوه در تهران برای خاکسپاری به زادگاهش اعزام  و در سی و پنچمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور مردم انقلابی شهرستان داورزن و حومه تشییع و در زادگاهش مزینان به خاک سپرده شد.

  • علی مزینانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">