مدیر عامل مجتمع توانبخشی بهزیستی مزینان: خدمت به سالمند یک موهبت الهی است :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

فاطمه مزینانی گلستانی مدیر عامل مؤسسه خیریه حضرت نرجس خاتون(س) و مجتمع توانبخشی مزینان در گفت و گو با شاهدان کویر اظهار داشت : به حول و قوه ی الهی پس از 8 سال تلاش و با کمک خیرین نیکوکار نهال بهزیستی به بار نشست و اکنون مرکز سالمندان پدر و مادر در خطه ی کویر مزینان مشغول خدمت به این عزیزان است.
وی افزود : این مرکز از 29 مهر 1397 شروع به پذیرش سالمندان کرد و چند نفر از مادران و پدران کهنسال که نیاز به مراقبت ویژه دارند معرفی و تیم 15 نفره پرستار و بهیار و کارکنان مربوطه مشغول خدمت به آن ها هستند.
گلستانی تصریح کرد : تمامی سالمندانی که به این مرکز قدم گذاشته اند اذعان دارند که ما با آمدن به خانه ی دوم خود عمری دوباره گرفته ایم.
مدیرعامل خیریه حضرت نرجس خاتون(س) ضمن تشکر از مسئولین استان و شهرستان افزود : بدون تردید اگر حمایت بی دریغ مسئولین بهزیستی استان و شهرستان های سبزوار و داورزن و همچنین کمک و همراهی نمایندگان محترم و دلسوز سبزوار بزرگ نبود این پروژه به سرانجام نمی رسید و ما و تمامی مددجویان همیشه دعاگوی این عزیزان هستیم.
وی در خصوص ادامه ی پذیرش سالمندان گفت : شکر خدا این مرکز با توجه به شرایطی که فراهم کرده و تجهیزاتی که با کمک خیرین صورت گرفته تمامی شرایط را برای پذیرش سالمند فراهم کرده و امیدواریم علاوه بر حضور پدران و مادرانی که از روستاها و شهرهای اطراف پذیرش شده اند همشهریان ارجمند نیز تعصب بی مورد را کنار بگذارند و به جای رفتن به مراکز شهرهای دیگر در زادگاه خود از این تسهیلات بهره مند شوند .
وی افزود: دیگر زمان تعارف و تعصب گذشته که بگوییم اگر پدر و مادرمان در بهزیستی قدم بگذارد دیگران برای ما حرف می زنند اینجا خانه ی آن هاست و ما خدمت به آن ها را یک موهبت الهی برای خودمان می دانیم و به عنوان یک فرزند خدمتگزار این پدران و مادران هستیم.
گلستانی در باره ی تأمین هزینه های مجتمع توانبخشی مزینان خاطرنشان کرد: بارها گفته ایم و این یک ادعا از طرف مانیست بلکه تمامی صاحب نظران معتقدند پروژه بهزیستی مزینان بزرگترین طرح و پروژه روستایی در بخش خدمت رسانی و عمران و آبادانی کشور است و با توجه به شرایط اقتصادی خشت خشت این ساختمان با زیربنای 1550متر به کمک خیرین بنا نهاده شده و همچنان محتاج به کمک و یاری همراهان گرامی هستیم.
وی افزود : با توجه به ثبت قانونی مؤسسه و دریافت مجوز ؛ این مرکز می تواند علاوه بر دریافت کمک های نقدی در زمینه موقوفات نیز فعال باشد و امیدواریم با کمک روحانیت معزز به خصوص نماینده ولی فقیه در شهرستان داورزن و اداره ی اوقاف این شهرستان تبلیغ و روشنگری لازم  صورت گیرد چرا که هنوز برخی جوانب وقف برای شهروندان روشن نیست و فکر می کنند فقط می توانند موقوفه خود را به مسجد و هیئت ببخشند در حالی که یکی از امور و مصارف آن گره گشایی و خدمت به مردم است و چه جایی بهتر از بهزیستی مزینان.

به جمع شاهدان کویرمزینان در تلگرام بپیوندید: https://t.me/shahedanemazinan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">