عملیات بهسازی جاده مزینان_داورزن آغاز شد :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

عملیات بهسازی جاده مزینان_داورزن آغاز شد

يكشنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۷، ۰۸:۳۵ ق.ظ



بالاخره پس از ماه ها انتظار و با پیگیری‌های مستمر شورای اسلامی و دهیاری مزینان  و مساعدت نمایندگان مجلس شورای اسلامی سبزوار بزرگ، پروژه تعریض و ‌بهسازی جاده پرحادثه مزینان _‌داورزن روز شنبه 10آذر1397 آغاز شد.
به گزارش شاهدان کویرمزینان ؛ در فاز اول با مسئولیت قارزی پیمانکار متعهد این پروژه ترمیم و تعریض ۲ و نیم کیلومتر از محل میدان استاد محمدتقی شریعتی مزینانی در عرض ۹ متر آغاز شده است.
 🔹اعتبار اولیه برای این پروژه ۷۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته ‌شده  است.

✍علی اکبر رضوانی پناه رییس شورای اسلامی مزینان از پیگیری تداوم طرح و تأمین اعتبار برای تکمیل این پروژه خبرداد.
🔹مهدی آزاده رییس شورای اسلامی بخش  مرکزی داورزن و عضو شورای اسلامی مزینان نیز در تماس تلفنی با شاهدان کویر اظهار داشت: این پروژه صبح روز شنبه به طول ۲ و نیم کیلومتر آغاز شده که البته تأکید نمایندگان محترم به ویژه دکتر مقصودی در مرحله ی اول حدود ۳ کیلومتر است.
🔹مهندس قارزی پیمانکار پروژه نیز همت و پیگیری شورای اسلامی و دهیاری مزینان را برای ادامه ی طرح و وصول اعتبار ضروری دانست.

🔹جاده حادثه خیز مزینان به داورزن به طول 7 کیلومتر شاهراه اصلی مزینان و روستاهای مجاور آن به جاده اصلی تهران ، مشهد و دسترسی به شهرستان های داورزن و سبزوار  است که اوایل انقلاب آسفالت شد و با گذشت 40 سال از ساخت آن برای اولین بار تعریض ، ترمیم و آسفالت می گردد. این جاده به خاطر کم عرض بودن و عدم روشنایی کافی تاکنون موجب داغدار شدن چندین خانواده از مزینان و روستاهای مجاور شده است.

🔹در تأمین اعتبار برای بهسازی و توسعه ی این جاده مبلغ 2 میلیلارد تومان برآورد شده که با پیگیری های نمایندگان مردم شریف سبزواربزرگ و شهرستان های تابعه در مجلس شورای اسلامی در فاز اول مبلغ 700 میلیون تومان در اختیار پیمانکار قرار گرفته است که امیدواریم مابقی هرچه سریعتر اختصاص پیدا کند و مانند سال های قبل که با قیر رایگان اختصاص یافته فقط یک کیلومتر از این راه و آن هم از سمت داورزن آسفالت گردید به فراموشی سپرده نشود.

به جمع شاهدان کویرمزینان در تلگرام بپیوندید: https://t.me/shahedanemazinan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">