مزینانی از ارتقاء فرهنگ دینی کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان رضوی خبر داد :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

http://www.rmto.ir/news1396/_w/fccd569c1e124edbb86868a624b01bf0_JPG.jpg

به گزارش شاهدان کویر مزینان به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده ای استان خراسان رضوی حجت الاسلام حاج شیخ محمدمزینانی دبیر شورای فرهنگی این اداره کل با اعلام هدف از برگزاری این مسابقات با موضوعات قرآنی ، گفت: برگزاری مسابقه حفظ جزء 30 قرآن کریم، بین کارکنان و خانواده های ایشان در وضعیت عصر حاضر، نزدیک شدن به موضوعات قرآنی و بهره وری مفید از مباحث دینی مطرح شده در قرآن کریم را بر خواهد داشت که این امر در فراهم آوردن فرهنگ خدمات رسانی به مردم بسیار ارزشمند خواهد بود.

مزینانی گفت: دراین مسابقه 18 نفر ذکور و اناث شرکت داشتند و بعضی از این عزیزان حافظ کل قرآن، و برخی حافظ 20 و 10جزء قرآن کریم بودند که از 9 نفر برتر این مسابقات تقدیر شد.

وی در خصوص هم اندیشی عفاف وحجاب در بین بانوان شاغل درشرکتهای مسافربری مشهد مقدس، افزود: هر ساله جلسه هم اندیشی نماز و عفاف و حجاب بین بانوان شاغل درشرکتهای مسافربری در پایانه مسافربری امام رضا علیه السلام برگزارمی گردد که دراین جلسه ضمن بیان اهمیت اقامه نماز و ضرورت موضوع حیاء و عفاف و حجاب به سوالات آنها پاسخ داده می شود.

دبیر شورای فرهنگی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان از رونمایی دو اثر فاخر فرهنگی معنوی در اداره کل خبر داد و گفت: مقرراست تا آخر سال جاری از دو اثر فاخر کتابچه آمار مساجد و نمازخانه های بین راهی استان و نرم افزار نوای حق که توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خراسان رضوی تهیه گردیده رونمایی گردد.

مزینانی در ادامه افزود: کتابچه آمار و مشخصات مساجد و نمازخانه های بین راهی استان هرسال در اداره کل بروز شده و اطلاعات کاملی در اختیار کابران قرارمی دهد و همچنین نرم افزار نوای حق با نصب بر روی سرور اداره کل در زمان اقامه نماز ظهر و عصر، به صورت خودکار اذان را برروی سیستم رایانه کلیه کاربران دراستان پخش و یادآوری می کند.

به جمع شاهدان کویرمزینان در تلگرام بپیوندید: https://t.me/shahedanemazinan


  • علی مزینانی

شاهدان کویر

مزینان

مزینانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">