کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهران در سوگ همکار خود «یحیی مزینانی» نشست :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران با درج خبری در سایت رسمی خود درگذشت هنرمند فقید کربلایی یحیی مزینانی را تسلیت گفت متن این خبر به شرح زیر است:


✍«کانون تهران در سوگ همکار خودنشست»

«یحیی مزینانی » از کارکنان مرکز فرهنگی هنری شماره ۲۹ کانون تهران، ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ در اثر سکته قلبی به دیار باقی شتافت و همکاران خود را سوگوار کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران، شادروان یحیی مزینانی چند روز قبل از این واقعه، به علت بیماری قلبی به بیمارستان مراجعه و تحت درمان قرار گرفت اما شامگاه چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ حال وی رو به وخامت گذاشت و براثر سکته قلبی دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.
شادروان مزینانی در سال ۱۳۸۸ در واحد پشتیبانی و خدمات کانون استان مشغول به کار شد و از همان آغاز به مدت ۱۰ سال در مرکز فرهنگی هنری شماره ۲۹ مشغول به کار شد.
وی در اردیبهشت ۹۷ به مرکز شماره ۹ منتقل شد و با صبوری و روی گشاده با همکاران خود کارکرد و در خدمت‌رسانی به کودکان و نوجوانان کانونی دریغ نداشت.
مزینانی متولد ۱۳۴۸ در تهران بود و از وی سه فرزند به نام‌های « علی‌اصغر، امین و فاطمه » به یادگار مانده است.
مدیرکل و کارکنان کانون استان تهران این ضایعه غم‌بار را به خانواده آن همکار ارجمند صمیمانه تسلیت می‌گویند و از خداوند متعال شادی روح عزیز سفرکرده را آرزومندند»

💠شاهدان کویر مزینان؛ زنده یاد یحیی مزینانی در دهه ی شصت و هنگام تحصیل در مدارس مزینان با حضور در گروه هنری دانش آموزی و بسیج مزینان به ایفای نقش در چندین نمایش از جمله؛ شیطان بزرگ و فلاکت و بیداری پرداخت.
وی با خلاقیت هنری خود در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به طراحی و ساخت سرهای شهدای کربلا مبادرت ورزید که مدتی است در عصر عاشورا و تعزیه خوانی مزینان به نمایش گذاشته می شود.
او قرار بود نوروز امسال همراه با گروه نمایش شاهدان کویر در نقشی از یک نمایش خاطره انگیز حاضر شود که متأسفانه دست تقدیر روزگار این انسان مهربان را نیز گلچین کرد...
روحش شاد

به جمع شاهدان کویرمزینان در تلگرام بپیوندید: https://t.me/shahedanemazinan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">