برگزاری مسابقات داخل سالنی دهه ی فجر در مزینان :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
 


مسابقات فوتسال ٬ جام دهه مبارک فجر در مزینان بعد از پیگیریهای فراوان جوانان ورزشکار مزینانی ٬ با همت و همکاری شورای اسلامی و دهیاری مزینان٬از سیزدهم بهمن ماه در سالن ورزشی معلم شریعتی مزینان آغاز و در حال برگزاری می باشد.

به گزارش شاهدان کویرمزینان به نقل از خانه بهداشت مزینان ٬ با توجه به اینکه ورزش یکی از مهمترین راههای پیشگیری از ییماریهای مختلف از جمله بیماریهای قلبی ـ عروقی و همچنین بیماری سرطان می باشد ٬ مقارن شدن این مسابقات با ایام مبارزه با بیماری سرطان (14 لغایت 20 بهمن ماه )  نوید بخش سلامت مردم مزینان در مقابل این بیماری است . 

مهدی آزاده که مسئولیت برگزاری این مسابقات در مزینان را بر عهده داردهدف از برگزاری این دوره از مسابقات در مزینان را تحکیم ارتباط مزینان با منطقه و نیز شناساندن استعدادهای ورزشی مزینان در سطح شهرستان عنوان نمود .

وی خاطر نشان کرد : با توجه به اینکه سالن ورزشی مزینان چند سالی است ساخته شده و مورد بهره برداری قرار گرفته است ، این مسابقات شروعی مناسب برای برگزار نمودن سایر مسابقات در رشته های مختلف ورزشی است و این قول را به همه مردم و جوانان ورزشی و ورزش دوست مزینان دادند که در مناسبت های مختلف مانند ماه مبارک رمضان و ... مسابقات در چند رشته مختلف در سالن مزینان برگزار گردد .

در این دوره از مسابقات هشت تیم در دو گروه چهار تیمی در حال رقابت هستند که در گروه یک تیمهای : مهر ٬ کلاته مزینان ٬ فرومد و تیم الف مزینان حضور داشته و در گروه دو تیمهای : کاهک ٬ تیم ب مهر ٬ سویز و تیم ب مزینان حضور دارند .

  • علی مزینانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">