در آستانه عید مبعث ؛ یک نیکو کار مزینانی منزل خود را وقف بهزیستی نمود :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

به میمنت فرا رسیدن عید بزرگ مبعث بار دیگر دستان نوازشگر و پر مهر خیّر مزینانی ، مهربانی را به مددجویان بهزیستی مزینان ارزانی نمود و منزل مسکونی خود را برای تکمیل  مجتمع بهزیستی هدیه کرد .

به گزارش شاهدان کویرمزینان ؛ در آستانه فرا رسیدن عید سعید مبعث پیامبر مهر و رحمت حضرت محمدبن عبدالله (ص) ؛ ذاکر اهلبیت عصمت و طهارت علیهم السلام استاد میرزاحسن حسینی مزینانی فرزند مرحوم سید اسماعیل منزل مسکونی خود به متراژه 460 متر مربع را وقف بهزیستی مزینان نمود.

این نیکو کار مزینانی که مدتی است به علت بیماری دیابت زندگی خود را بر روی ویلچر می گذراند با توافق فرزندانش اقدام به وقف منزل مسکونی خود نمود تا بار دیگر همت والای مزینانی ها را برای به سرانجام رساندن این کار خداپسندانه به نمایش بگذارد.

میرزا حسن حسینی که اکنون دوره سالمندی خود را می گذراند در تعزیه عاشورای مزینان به ایفای نقش درویش می پرداخت که بر حسب اتفاق به امداد تشنگان کربلا می شتابد و در این راه جان خود را فدای امام حسین (ع) می نماید.

نظرات  (۲)

سلام اقای عسکری.اعیاد مبارک از زحمات شما تشکر مکنم.
اجر واقعی هر کاری نزد خداست.

پاسخ:
پاسخ:
باسلام و عرض ادب
ما هم آرزوی بندگی و توفیق از ذات احدیت برای شما می نماییم
با سلام خوشا به حال به اقای میرزا حسن حسینی مزینانی امید واریم این عمل اقای حسینی سرمشقی باشد برای دیگران از خداوند متعال شفای عاجل را برای ایشان مسئلت داریم

پاسخ:
پاسخ:
باسلام وعرض ادب
آمین یارب العالمین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">