بازدید بازرسان بهزیستی خراسان رضوی از موسسه نرجس خاتون(س) مزینان :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

بازرسان حوزه توانبخشی استان خراسان رضوی به همراه رئیس بهزیستی شهرستان داورزن از موسسه خیریه حضرت نرجس خاتون (س) مزینان بازدید کردند .

 به گزارش شاهدان کویرمزینان به نقل از روابط عمومی موسسه خیریه حضرت نرجس خاتون (س)مزینان؛یک گروه از بازرسان حوزه توانبخشی استان خراسان رضوی به همراه رئیس بهزیستی شهرستان داورزن از روند فعالیتهای موسسه خیریه نرجس خاتون(س) مزینان بازدیدکردند  و ضمن بررسی پرونده های مدد جویان این موسسه از نوع فعالیت مرکز پیش دبستانی و مهد کودک امیدان نبی(ص)تحت پوشش موسسه نیز بازدید نمودند.

در جریان این بازدید فاطمه مزینانی (گلستانی) ضمن توضیح و ارائه گزارش اظهار امیدواری کرد که پروژه مجتمع خدمات بهزیستی مزینان با همراهی و مساعدت خیرین و مسئولین استان تا پایان نیمه اول سال93 به بهره برداری برسد. 

در ادامه رئیس بازرسان حوزه توانبخشی نیزضمن تقدیر و تشکر از مسئولین موسسه عنوان کرد: در مدت کوتاهی که از افتتاح این مرکز می گذرد توانسته است تمامی خواسته های آنها را فراتر از حد تصور برآورده نماید و انشاء الله با همراهی مسئولین محترم مرکز خراسان رضوی به ویژه شهرستانهای داورزن و سبزوار هرچه زودتر این پروژه عظیم به سرانجام برسد.

 

  • علی مزینانی

نظرات  (۳)

میان ارزوها ومعجزات خداوند دیواری است بنام اعتماد
پس اگر می خواهی به ارزوهات برسی و به معجزه احتیاج داری
باتمام وجود به خدا اعتماد کن
پاسخ ما
باسلام وعرض ادب
خدا باماست اگر فراموشش نکنیم
سلام
http://rasadsabzevar.blogfa.com
این آدرس" پایگاه تحلیلی انتقادی رصد" است.
خوشحال می شویم از نظرات شما در بهبود کیفیت مطالب استفاده کنیم.
از این که ما را می بینید متشکریم و اگر این پیام بیش از یک بار برای شما ارسال شده ما را ببخشید.
سلام
http://rasadsabzevar.blogfa.com
این آدرس" پایگاه تحلیلی انتقادی رصد" است.
خوشحال می شویم از نظرات شما در بهبود کیفیت مطالب استفاده کنیم.
از این که ما را می بینید متشکریم و اگر این پیام بیش از یک بار برای شما ارسال شده ما را ببخشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">