سامانه پیامکی شاهدان کویرمزینان به صورت رسمی آغاز به کار کرد :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

همزمان با آغاز سومین سال فعالیت شاهدان کویرمزینان سامانه پیامکی شاهدان باهدف اطلاع رسانی رویدادهای مزینان راه اندازی شد.

به گزارش شاهدان کویرمزینان ؛ هرچند گاهی از تنهایی خود و عدم همراهی یاران و اصحاب قلم شکوه کرده ایم اما در این میان هستند دوستانی که با همت مضاعفشان مشوق اصلی ما برای ادامه ی حیات و حضور بیشتر در فضای مجازی می باشند یکی از ازاین یاران همیشه همراه و مزینان دوست جناب آقای مهدی مزینانی فرزند مرحوم محمود مزینانی است که ما مزینانی ها او را با این عنوان می شناسیم: محمود حج اکبر حج حسین.

مهدی مزینانی که خود نیز از وبلاگ نویسان فضای مجازی است و در حال حاضر به عنوان رئیس روابط عمومی بانک سپه سمنان مشغول به کار است و در زمینه ی مجری گری ید طولایی دارد و در رسانه های مختلف به اجرای گویندگی پرداخته است با راه اندازی سامانه پیامکی شاهدان کویرمزینان سعی دارد تا از این پس رویدادهای مهم مزینان و مزینانی ها را برای شهروندان مزینانی اطلاع رسانی نماید و تا کنون چندین پیامک برای شماره های موجود که به همت یکی دیگر از همراهان شاهدان کویرمزینان جناب آقای علی رضا صانعی مزینانی تهیه و در اختیار شاهدان قرار داده اند ارسال نموده است که این شماره ها با همکاری مسئول مخابرات شهید امین آبادی مزینان جناب آقای ابراهیم مزینانی تاج افزایش پیدا کرده و امیدواریم به زودی بتوانیم بانک اطلاعاتی کاملی از تمامی همشهریان مزینانی داشته باشیم.

در آغاز سه سالگی شاهدان کویرمزینان بار دیگر از شهروندان گرانمایه و عزیزتر از جان مزینانی درخواست همکاری و مساعدت می نماییم و تقاضا می شود با ارسال ایمیل و یا انتخاب بخش نظردهی هرمطلب  و یا سامانه پیام کوتاه ما را از رویدادهای مزینان و مزینانی و یا ارسال مطلب و خاطره و دلنوشته و همچنین عکسهای قدیمی و تازه بهره مند سازند

شاهدان کویرمزینان مدعی است رسانه ای برای تمامی مزینانی ها و پایگاه جامعی برای آشنایی با تاریخ و فرهنگ غنی و ناب مزینان است .

طنز انتخابی سال شاهدان کویرمزینان:

یکی از دوستان قدیمی اخیراً اظهار نظر فرموده اند که ؛ فلانی قصد دارد پس از جا افتادن شاهدان کویرمزینان آن را با قیمت بالایی بفروشد!

_ دوست عزیز مثلاً چند می خری!

جل الخالق به این دوست بفرمایید مگر شما برای قلم قیمتی متصور هستید!

دوست خوبم ! شاید قلبم را از من بگیرند اما قلمم را به هیچ قیمتی نمی فروشم.

وانگهی شاهدان کویرمزینان متعلق به من نوعی نیست و همچنان براین ادعا هستیم که این وب که بزودی سایت خواهد شد محفل تمامی مزینانی ها و مزینان دوستان است.

و اما شماره پیامکی شاهدان کویرمزینان را به خاطر بسپارید و در حافظه تلفن همراه خود ثبت نمایید :

30006000250260

  • علی مزینانی

نظرات  (۳)

درود بر شما
و
پویایی شما...
پاینده باشید...

پاسخ ما
باسلام وعرض ادب
درود شما را پاس می داریم
  • مهدی مزینانی
  • سلام دوست من. از حسن نظر شما خوبان ممنونم. در راه اقتدار وطن و زادگاهم انجام وظیفه بوده است.
    سر ارادت ما و آستان حضرت دوست
    که هر چه بر سر ما می‌رود ارادت اوست
    نظیر دوست ندیدم اگر چه از مه و مهر
    نهادم آینه‌ها در مقابل رخ دوست
    صبا ز حال دل تنگ ما چه شرح دهد
    که چون شکنج ورق‌های غنچه تو بر توست.یاعلی


    پاسخ ما
    باسلام وعرض ادب
    درود.............................................................
    سلام خیلی لطف دارید دوست عزیز همین صداقتتون واسم خیلی ارزش داره وب شما هم خوبه وخدا خیرتون بده انشالله


    پاسخ ما
    باسلام وعرض ادب
    شما را با مزینان پیوند زدم درود از حسن و لطف نظرتان

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">