آی هوار ! جبیر را دارند می برند :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

آی هوار ! جبیر را دارند می برند

جمعه, ۸ آذر ۱۳۹۲، ۰۷:۴۵ ب.ظ

تعجب نکنید منم مثل شما اول بی تفاوت گذشتم وگفتم به ما چه ؛ آخه مافقط  برای مزینان و مزینانی می نویسیم اما وقتی داد و هوار رفیق توپلیچمان را دیدم باز دوباره برگشتم و یک بار دیگر به عکس این زیبارویان بادقت نگاه کردم و دیدم با  زبان بی زبانی می گویند: بی معرفتی نیست که ما رو دارند از شما جدا می کنند و شما ساکت نشسته اید!

بله چند روزی است که در رسانه های محلی سبزوار خبر نابودی جبیر "آهوی خوش خط و خالی که از بس رنگ و وارنگ و زیباست معروف به مینیاتوری شده" در منطقه شیراحمد سبزوار شنیده می شود و جالب اینجاست که مسئولین مقتدر محیط زیست شهرستان برای حفظ نسل باقیمانده جبیرها به راحتی صحبت از انتقال این جهار رأس به منطقه حفاظت شده خواف می نمایند.

عجب احساس وظیفه ای ! آدم برای زحمات این محیط بانان ، نه محیط دوستان ، نه حافظان محیط زیست ای بابا مسئولین تکلیف گرای محیط زیست سبزوار که چنین مقتدرانه برای حفظ نسل حیوانات ایستاده اند و حاضرند جانشان را فدا کنند اگه نمیره واقعاً بی معرفتی است!

کسی نیست به این آقایون بگه: آخه آدم حسابی ها مگه ما سبزواری ها بیل به کمر مون خورده که پیشنهاد می کنید این زبان بسته های ماه رو را از ما دور کنند یه کمی همت به خرج بدین شما هم مثل خوافی های عزیز بروید و در فکر اضافه کردن و تکثیر شان بیفتید. می خواین یه نشانی به شما بدم پس حالا که این جوری شد یه سری به کویر مزینان بزنید ببینید چه خبره !

اینم ربط این خبر به مزینان ومزینانی ها ! حالا هی بگین جرا خبر مربوط به جای دیگه رو در شاهدان کویرمزینان  منتشر می کنی ! 

                                                                        اینم یه عکس یادگاری از جبیرجان

اگر دوست دارید از این آهوی زیبا بیشتر بدانید به این نشانی مراجعه فرمایید کافی است روی نشانی فقط کلیک کنید: http://poormohebbi.blogfa.com/

  • علی مزینانی

نظرات  (۵)

سولام
خیر ببینی
خدا پدر مادرت ر بیامرزه!
به جای دیری نمره!هر گوله که بزنه ور سر خادتا بیزیه!
دستت درد نکنه.
پاسخ ما
باسلام وعرض ادب
قابل نداره وظیفه ای است که با تشویق شما باد انجام بدهیم همشهری جان جان
سلام وبلاگ زیبایی داری می تونی به آدرس زیر ثبتش کنی تا من و بقیه بازدید کنندگان بتونیم هر روز بهت سر بزنیم محلی که وبلاگت را ثبت می کنی بزرگترین دایرکتوری وبلاگ نویسان ایرانی هست و پر بازدید ممنون

http://link.arenawatch.ir
ایمیل کردم
ایمیل بده برات بفرستم
علی آقا
در نشریه هفت صبح هفته پیش در مورد یوزپلنگ ایرانی نوشته شد. در عین حال اگه این خبر رو بهشون برسونم شاید اینم چاپ کنند و به گوش مسوولین برسه .خواسته باشی خبر یوزپلنگ رو برات میفرستم .

پاسخ ما
باسلام وعرض ادب
همت شما برادر گرامی را پاس می دارم لطفتان را دریغ نکنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">