جاده مزینان بازهم قربانی گرفت :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

جاده مزینان بازهم قربانی گرفت

يكشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۲، ۰۵:۱۵ ب.ظ


براثر برخورد یک دستگاه پراید سواری با یک دستگاه موتور سیکلت متاسفانه راکب موتور جان خود را از دست داد.

به گزارش شاهدان کویرمزینان ؛  در اثر برخورد یک دستگاه خودرو پراید سواری با یک دستگاه موتور سیکلت در مسیر جاده داورزن به مزینان و نرسیده به میدان استاد محمد تقی شریعتی یک شهروند 47ساله داورزنی براثر ضربه ی شدید از ناحیه سر جان خود را از دست داد.

بنا براعلام مهدی مزینانی (آزاده )رئیس شورای اسلامی مزینان علی رغم پیگیری های مکرر و نامه نگاری های متعدد  دهیاری و شورای اسلامی مزینان برای ترمیم و بازسازی جاده  مزینان به داورزن تا کنون مسئولین امر هیچ گونه تدبیری  نکرده اند واین راه نه چندان مناسب تا کنون موجب داغدار شدن چندین خانواده مزینانی و غیر مزینانی گردیده است .

مهدی مزینانی در خرداد ماه سال 90 نیز در سمت دهیار مزینان ضمن مصاحبه با خبرنگار روزنامه خراسان از عرض کم جاده مزینان انتقاد کرده بود که در مورخ دهم خرداد ماه 1390در روزنامه خراسان و سایتها و وبلاگهای محلی نیز منتشر شده است.

 یکی دیگر از دلایل مرگ این شهروند داورزنی عدم حضور پزشک در مزینان است و متاسفانه تا وصول خبر به اورژانس داورزن و فاصله زمانی رسیدن گروه امداد ، وی که در حال نفس کشیدن بود جان خود را ازدست داد و فرزندانش در سوگ او نشستند.

همزمان با روز عاشورا و برگزاری مراسم تعزیه خوانی در این خطه ی تاریخی بیش از ده هزار نفر زائر حسینی برای عزاداری سرور و سالار شهیدان به مزینان آمده بودند ولی دریغ از حضور یک دستگاه آمبولانس و گروه امداد در این مراسم عظیم واین مورد نیز موجب ناراحتی بسیاری از این زائرین و همشهریان مزینانی شده بود و با رجوع به مدیر شاهدان کویرمزینان خواستار انعکاس نارضایتی خود از طریق رسانه ها بودند.


نظرات  (۱)

دریغ...

پاسخ ما
باسلام وعرض ادب
جز افسوس چه می توان کرد...
یاحق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">