برگزاری یادواره شهدای مزینان همزمان با تاسوعای حسینی(ع)+ عکس :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

همزمان با تاسوعای حسینی یادواره بیش از هفتاد شهید و ده ها ایثارگر مزینانی در هیئت حسینی مزینان برگزار شد

به گزارش شاهدان کویرمزینان ؛ این مراسم با حضور خانواده معزز شهدا و ایثارگران و پیشکسوتان جهاد و شهادت و با سخنرانی دکتر احمد باقری مزینانی استاد دانشگاه  با عنوان عاشورا پژوهی و درنگی در سبک زندگی عاشورا برگزار شد.

وی ضمن تشریح انقلاب های صورت گرفته در ایران و جهان و با بررسی قیام خونین عاشورا و نهضت امام خمینی (ره) پیرامون مسائل اخیر ایران به بررسی ابعاد شرایط فعلی انقلاب پرداخت.

مزینان با تقدیم هفتاد شهید و ده ها ایثارگر در منطقه خراسان جایگاه ویژه ای دارد خاستگاه معلم شهید انقلاب دکتر علی شریعتی مزینانی و تقدیم اولین شهید دفاع مقدس در این کویرتاریخی بوده و همچنین حضور دو خانواده سه شهید و سه خانواده دو شهید این خطه ی شهید پرور را از دیگر روستاهای ایران متمایز ساخته است.

در هرسال و همزمان با ایام محرم به ویژه تاسوعای حسینی به همت پایگاه بسیج شهدای مزینان و با حضور رزمندگان و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس مراسم بزرگداشتی با عنوان یادواره  شهدا ی مزینان در هیئت حسینی مزینان برگزار می گردد.

  • علی مزینانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">