به یاد پیر غلامان اهلبیت (ع) :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

به یاد پیر غلامان اهلبیت (ع)

چهارشنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۲، ۰۶:۲۸ ق.ظ

حسن مزینانی

همزمان با با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان و در ایام محرم و صفر ، شاهدان کویرمزینان با یاد از پیر غلامان اهلبیت عصمت و طهارت علیهمالسلام در نظر دارد ضمن انتشار تصاویر و مطالبی پیرامون زندگی آنها یادشان را زنده نگه دارد.

در این قسمت ضمن دعوت از تمامی شهروندان مزینانی و مخاطبان ارجمند برای ارسال مطالب  در باره زندگی این خادمان حضرت حسین بن علی (ع) با عنایت به  اینکه در سال گذشته در چنین زمانی رزمنده پیشکسوت مزینانی مرحوم استاد حسن مزینانی دار فانی را وداع گفتند به یادش آخرین عکس او تقدیم می شود.

وی در عملیات کربلای پنج در اثر حمله شیمیایی دشمن از ناحیه ریه آسیب دید و در اواخر عمر با برکتش به سختی این درد را تحمل می نمود و هیچگاه ادعایی مبنی بر جانبازی نداشت و بی مدعا به دیدار جانان شتافت.

یادش و نامش گرامی باد...

  • علی مزینانی

نظرات  (۲)

  • حسین مزینانی
  • خدا رحمتش کنه...
    پاسخ ما
    باسلام وعرض ادب
    آمین
  • مهدی تاج مزینانی
  • ایشان از اعضاء جلسه قرآن هفتگی کانون بودند ، روحش شاد ویادش گرامی باد .
    با خبر اعلام تاریخ برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی (ع) در مزینان در خدمت شما هستیم .

    پاسخ ما
    باسلام وعرض ادب
    روحش شاد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">