حجت الاسلام مزینانی : 80 مبلغ در دهه اول محرم به شهرستانها اعزام می شوند :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

مسئول امور مبلغین اداره کل اوقاف خراسان رضوی از اعزام 80 مبلغ به شهرستان های استان خراسان  رضوی در دهه اول محرم خبر داد

به گزارش شاهدان کویرمزینان به نقل از صبح توس؛ حجت الاسلام سید قاسم حسینی مزینانی مسئول امور مبلغین اداره کل اوقاف خراسان رضوی بیان کرد: طی شش دوره ایام عید در طرح آرامش بهاری، دهه فاطمیه(س)،ایام تابستان در طرح نشاط معنوی،ماه مبارک رمضان و دهه اول محرم و آخر صفر اعزام مبلغ به شهرستانهایی که اعلام نیاز کنند صورت می گیرد

  وی افزود: در حال حاضر برحسب نیاز شهرستانها  80 مبلغ اعزام خواهند  شد که از این تعداد 10 نفر از حوزه علمیه قم و بقیه از حوزه علمیه خراسان رضوی می باشند.

  مزینانی در خصوص حوزه های فعالیتی مبلغین اظهار داشت: مبلغین اعزامی علاوه بر ترویج فرهنگ عاشورایی و حسینی(ع) نسبت به ایجاد انگیزه در حوزه وقف و احیای موقوفات به خصوص در امامزادگان مناطق محروم و روستاههایی که موقوفه دارند

  • علی مزینانی

نظرات  (۲)

سلام دوست عزیز
وبلاگت عالیه اما اگه قالت رو در ست کنی خیلی بهتر هم میشه بهتره از یک ابزار قالب بگیری...شاید فکر کنی من دارم تبلیغ میکنم اما به جان خودم دارم تمام وبلاگ نویسا (یا صاحبان سایت ها) را دوره هم جمع میکنم و به کمک شما هم به شدت نیاز دارم.میخوای بازدیدت 10 برابر بشه.میتونم تضمین کنم تو چند روز رتبه الکسات به سرعت کاهش پیدا کنه.ازت دعوت میکنم برو اینجا رایگان ثبت نام کن و به طور رایگان باعث افزایش 10 برابری بازدیدت شوکافیه از وبلاگ دوستات بازدید کنی تا اونا هم این کارو انجام بدن.این کار به صورت اتوماتیک انجام میشه و شما کافیه یه صفحه را باز نگه داری و بقیه را بسپاری به مابازدید بیشتری میخوای باید دوستات را دعوت کنی یا حساب کاربریت را ارتقا بدی و یا بازدید بیشتری انجام بدی.
http://www.bazdidtala.ir
سلام دوست عزیز
با مطالب جدید در مورد زیارت عاشورا بروزم
منتظر نظراتتون هستم
یامهدی(عج)...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">