سخنان دکتر علی شریعتی مزینانی برروی موبایل :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

سخنان دکتر علی شریعتی مزینانی برروی موبایل

چهارشنبه, ۸ آبان ۱۳۹۲، ۰۷:۵۱ ق.ظ
کتاب پیامک های دکتر علی شریعتی مزینانی را برروی موبایل خود نصب کنید
به گزارش شاهدان کویرمزینان به نقل از  دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛علی شریعتی مزینانی، مشهور به دکتر علی شریعتی  نویسنده، جامعه‌شناس، تاریخ‌شناس، پژوهشگر دینی اهل ایران، از مبارزان و فعالان مذهبی و سیاسی و از نظریه‌پردازان انقلاب اسلامی ایران بودکه در سن چهل و چهارسالگی به‌صورت مشکوکی در انگلستان درگذشت، و هم‌اکنون آرامگاه وی در مکانی نزد مقبره حضرت زینب کبری در دمشق سوریه است.

شریعتی علاوه بر شهرت زیادش برای سهم داشتن در انقلاب ایران، دلیل دیگر شهرتش کارنامه فعالیت‌های اوست که برای احیای مذهب و سنت در جامعه و بیدادگری نسبت به سلطنت وقت داشته است. شریعتی را در ادبیات معاصر معلم شهید می‌نامند. و از زمان انقلاب تاکنون یادبودهای زیادی یه یاد او برگزار و اجرا کرده‌اند. و از آن زمان نقدها و تجلیل‌های زیادی پیرامون آثار، آراء و تاثیراتی که او بر چند دههٔ معاصر ایران گذاشته وجود دارد.


برای دسترسی کامل به فرمایشات و سخنان  دکترعلی شریعتی و همچنین استفاده سریع به مطالب وی، این نرم افزاررا با نام کتاب پیامک های دکتر علی شریعتی را برروی موبایل خود نصب کنید.




حجم فایل جاوا 118 کیلو بایت

برای دانلود اینجا کلیک کنید


کتاب موبایل های دکتر شریعتی با قابلیت ساپورت گوشی های لمسی در 2 نسخه جاوا و اندروید


برای دانلود روی اشکال زیر کلیک کنید




:: موضوعات مرتبط: نرم افزار و موبایل
:: برچسب‌ها: موبایل, اندرویید, کتایچه ـجاوا, شریعتی, متن

  • علی مزینانی

نظرات  (۱)

  • مجتبی ذوالفقاری
  • سپاس
    عالی بود ...

    پاسخ ما
    باسلام وعرض ادب
    از حضور همیشگی شما تشکر وقدردادنی می شود
    یاحق

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">