مسابقات بچه های مسجد درمزینان :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

مسابقات بچه های مسجد درمزینان

شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۱، ۰۵:۲۸ ق.ظ

مسابقات فرهنگی  بچه های مسجد به همت کانون فرهنگی هنری زینبیه (س) در مزینان برگزار می گردد

به گزارش شاهدان کویرمزینان به نقل از کانون فرهنگی هنری زینبیه (س) این مسابقات با عنوان جشنواره به مناسبت ولادت با سعادت پیامبر عظیم الشأن اسلام حضرت محمد بن عبدالله(ص) اعلام شده است  وچندین مسابقه با عنوان های مختلف از قبیل : شعر ، مقاله نویسی ، داستان نویسی ، نقاشی و همچنین اجرای سرود و.... با موضوعات : 1 _ حجاب 2 _ پیامبر اعظم (ص) برگزار شده و از آثار نمونه نمایشگاهی بر پا خواهد شد . علاقه مندان می توانند آثار خود را حد اکثر تا آخر بهمن ماه به رابط کانون فرهنگی هنری ، مهدی تاج مزینانی تحویل نمایند .

شرایط مسابقات:

این مسابقات در سه مقطع ابتدایی ، راهنمایی و دبیرستان برگزار می گردد .(افرادی هم که در مدرسه درس نمی خوانند نیز می توانند در این جشنواره شرکت نمایند )

_ نقاشی ها و مقاله ها و ... حتما باید با استفاده و تکیه بر خلاقیت فردی بوده و از سایت ، کتاب و یا منابع دیگر جمع آوری نشود

_ حد اقل تحقیقات یک صفحه و حد اکثر سه صفحه می باشد

جوایز:

_  به سه اثر نمونه  در بخش خواهران و برادران جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد و پنج اثر برگزیده در سایت به نمایش گذاشته می شوند

_ اسامی برندگان در عناوین مختلف بزودی اعلام خواهد شد .

 

  • علی مزینانی

نظرات  (۱)

  • مجله اینترنتی اسرارنامه
  • سلام بر دوست عزیز ، فرهیخته و البته کمی زودرنج مزینانی .
    همشهری عزیز در این مدت که از آشنایی ما و شما می گذرد ، دیگر باید با سبک کار یکدیگر آشنا شده باشیم.
    همانطور که قطعاً متوجه شده اید ، نوع کار اسرارنامه به عنوان یک مجله اینترنتی با سایر وبسایت های خبری سبزوار و داورزن متفاوت است. اسرارنامه به عنوان یک مجله اینترنتی خیلی به دنبال انتشار ساده و سریع اخبار نیست. بلکه معمولاً با گردآوری مجموعه ای از اخبار پیرامون یک موضوع به انتشار مطالب تحلیلی می پردازد.
    به همین دلیل است که یک ستون رایج با عنوان "سایر اخبار" در اکثر وبسایت های خبری وجود دارد ، در اسرارنامه تعبیه نشده است.
    در حالی که وبسایت های خبری معمولاً مطالب وبلاگ وزین شما یا سایر وبلاگ های محلی را بدون هیچ کم و زیادی و هیچ زحمتی ، در میان انبوه خبرهای منتشر شده در ستون سایر اخبار درج می کنند که ممکن است خیلی سریع پایین برود و چندان فرصت دیده شدن پیدا نکند.
    اما اسرارنامه موضوعات کمتری را منتشر می کند ، لیکن مطالب اسرارنامه بیشتر از بقیه رسانه ها فرصت دیده شدن دارند و همه جانبه تر هستند.
    البته ما معتقدیم کار هریک از این رسانه ها به جای خود ارزش خاص خود را دارد.
    مطالب منتشر شده در وبلاگ شاهدان کویر نیز همواره مورد توجه اسرارنامه بوده است و ما ان شاءالله در فرصت های مناسب مطالبی تحلیلی در خصوص یک یا چند مورد از پست های این وبلاگ را در اسرارنامه منتشر خواهیم کرد.
    با سپاس .
    پیروز باشید...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">