اطلاعیه ی شمار ه دو موسسه ی حضرت نرجس خاتون (س)مزینان :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

همزمان با هفته وحدت وفرخنده میلاد پیامبر گرامی اسلام حضرت محمدبن عبدالله(ص) و رئیس مکتب جعفری حضرت امام جعفر صادق (ع) ، موسسه خیریه حضرت نرجس خاتون (س) مزینان به منظور تشکر و قدر دانی از خیرین ؛اقدام به صدور دومین اطلاعیه مهم خود نموده است تا بتواند با استعانت از خداوند متعال و همراهی وهمدلی تمامی شهروندان مزینانی اهداف عالیه خود را که کمک و یاری به محرومین و نیازمندان منطقه مزینان است به سرانجام برساند . به یقین این امر خداپسندانه تنها در سایه وحدت ، همکاری ، دلسوزی و همراهی همه ی خیرخواهانی است که دلشان برای عمران و آبادانی مزینان می تپد محقق می گردد.

شاهدان کویرمزینان ضمن عرض خداقوت به سرپرست و همکاران این موسسه خیراندیش و آرزوی توفیق روز افزون برای این عزیزان با افتخار اقدام به انتشار دومین اطلاعیه موسسه خیریه حضرت نرجس خاتون (س) که با مسئولیت سرپرست مجتمع خدمات بهزیستی مزینان تاسیس و اداره می شود می نماید واز تمامی یاران و شهروندان مزینانی که به صورت جداگانه و مستقل سعی دارند  با جمع آوری کمکهای نقدی با عناوین مختلف از جمله ؛ راه اندازی صندوق ویا موسسه به محرومان مزینان کمک کنند  دعوت می نماید تا با پیوستن به همکاران این موسسه ی قانونی فعالیت دلسوزانه و مشفقانه خود را هدفمند سازند. بی شک این اقدام موجب دلگرمی و اعتماد خیرین و کسانی است که بی هیچ توقعی به امداد مستضعفین مزینان شتافته اند.

متن اطلاعیه دوم موسسه خیریه حضرت نرجس خاتون (س) مزینان؛

«ان الله مع الذین تقوا والذین هم محسنون - به یقین خداوند یار ویاور پارسایان و نیکو کاران است»

(سوره مبارکه نحل -آیه 128)

با عرض تبریک میلاد سراسر سعادت بهترین برگزیده بندگان خداوند ، پیامبر مهر ورحمت حضرت ختمی مرتبت محمدبن عبدالله(ص) و ششمین اختر فروزان آسمان ولایت وامامت حضرت امام جعفر صادق (ع) و فرارسیدن ایام الله دهه فجر به اطلاع خیرین ارجمند و شهروندان گرانمایه مزینانی می رساند؛ موسسه خیریه حضرت نرجس خاتون (س) پس از ثبت کشوری موفق به دریافت پروانه فعالیت به شماره ثبت 303 شده است  و با خیراندیشی ، همه شما عزیزان را به همکاری، وحدت وکمک دراین امر خیر خداپسندانه دعوت نموده تا بتواند به اهداف عالیه خود که خدمت به محرومان واز پا فتادگان منطقه عطش زده کویرمی باشد برساند .

                                                                                  مجتمع بهزیستی مزینان

 

  • علی مزینانی

نظرات  (۲)

سلام دوست عزیز
خوبید ایشالله؟

دهه ی فجر بر شما مبارک

بامطلب(علائم راهنمایی رانندگی قرآنی!!!!)
منتظر حضور و نظر گرمتون هستم.

khademoshohada1.ir

اللهم عجل لولیک الفرج

ایشالله شهید شی
شهادت بنده ی حقیر
التماس دعا
  • حمید مزینانی
  • ضمن تشکر و قدردانی از شما امیدوارم زمانی برسد که هیچ محرومی در خطه مزینان نباشد

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">