تشییع جنازه پدرشهیدان حسینی مزینانی :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

تشییع جنازه پدرشهیدان حسینی مزینانی

دوشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۱، ۰۲:۱۷ ق.ظ

کد خبر: 91020301512

یکشنبه ۳ اردی‌بهشت ۱۳۹۱ - ۰۳:۴۶


پدر شهیدان «حسینی مزینانی» دار فانی را وداع گفت

سرویس : فرهنگ حماسه - حماسه

امروز پیکر «حاج سیدمیرزا احمد حسینی مزینانی»، رزمنده بسیجی و پدر سه شهید سبزواری در دیار سربداران تشییع شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)ـ منطقه خراسان- در مراسم تشییع این پدر شهید که در مسجد جامع سبزوار برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین وحید استاد حوزه و دانشگاه، مأنوس بودن با نام و یاد شهید را نعمتی از جانب خداوند متعال دانست و تصریح کرد: شهید، نسل را تا ظهور امام زمان (عج) متصل نگه می‌دارد.

پیکر «حاج سیدمیرزا احمد حسینی مزینانی» از محل مسجد جامع سبزوار تا خیابان حمام حکیم این شهرستان با حضور مردم تشییع و برای خاکسپاری به گلزار شهدای روستای مزینان از توابع بخش داورزن سبزوار منتقل شد.

این رزمنده بسیجی در دفاع مقدس سه فرزند خود به نام‌های «سیدمحمد»،«سیدحسن» و «سید حسین حسینی مزینانی» را تقدیم انقلاب کرده بود.

  • علی مزینانی

نظرات  (۱)

خوش به سعادتشون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">