حجت الاسلام مزینانی:هدف دشمن از تحریم جمهوری اسلامی ایران را از پای درآوردن ملت است :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

بیست و سومین یادواره 19شهید شهر ایور از توابع گرمه خراسان شمالی پنج شنبه در این شهر برگزار شد.

به گزارش شاهدان کویرمزینان ؛ حجت الاسلام هادی مزینانی رییس ضوابط شرعی عقیدتی سیاسی ناجا نیز در این مراسم گفت: هنگامی‌که خداوند در قرآن کریم بر چیزی قسم می‌خورد نشان از اهمیت ویژه آن دارد و کسانی که سلاح به دست می‌گیرند و در میدان جهاد حاضر می‌شوند به بالاترین درجات الهی دست خواهند یافت.

وی بخشیده شدن گناهان، کنار رفتن پرده‌ها و دیدن حقایق و جایگاه خود در بهشت، برداشته شدن عذاب قبر و دادن مجوز شفاعت به 70 نفر را ازجمله کرامات اعطایی به شهدا دانست.

حجت‌الاسلام مزینانی راهکار گرفتن درجه در نزد خداوند را اطاعت از خداوند و رسولش و پذیرفتن سخن ولایت به‌عنوان فصل‌الخطاب عنوان کرد.

وی هدف دشمن از تحریم جمهوری اسلامی ایران را از پای درآوردن ملت دانست و افزود: تا هنگامی‌که مطیع ولایت‌فقیه باشیم هرگز این اتفاق نخواهد افتاد.

رییس ضوابط شرعی عقیدتی سیاسی ناجا کشور دلایل اهمیت ایران برای دشمنان را دارا بودن بهترین منطقه و تبدیل‌شدن به چهارراه جهان، دارا بودن نفت و انرژی و قدرت نظامی عنوان کرد.

  • علی مزینانی

روحانی

شهید

مزینانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">