بایگانی ارديبهشت ۱۳۹۷ :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

۱۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۷ ثبت شده است

۲۶
ارديبهشت
۹۷

🌐شعر عالم جلیل القدر حجت الاسلام والمسلمین زنده یاد حاج شیخ حبیب اله عسکری مزینانی به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان

سحر از هاتف غیبى به گوشم این پیام آمد

زجا بر خیز و شادى کن که ایام صیام آمد

نداى حق تعالی را اجابت کن زجان و دل

که این دعوت ز سوى حق بسى با احترام آمد

در این مه سفره ى عام خداوند پهن گردیده

صلاى عشق را بشنو که گوید بار عام آمد

هماره رحمت رحمان رسد برکل موجودات

در این مه اوج رحمت بر خواص و بر عوام آمد

کتاب حىّ سُبحانى در این مه گشته است نازل

به شام لیله ى قدرش نُزول این کلام آمد

بگیریم جشن ِ تنزیل کتاب حقتعالى را

دراین عیدُاللهِ اکبر که آیات کِرام آمد

بهار این کتاب است و بیا جانا تلاوت کُن

قرائت کردن یک آیه یک ختم تمام آمد

مدد گیریم و توفیق عمل از ایزد منّان

بهین اعمال ما اندرصیامِ با قیام آمد

قیام هر فعل ما در روز و ماه و سال مى باشد

اگررنگ خدایی داشت مُسلَّم با قَوام آمد

سعادت را شقاوت را به میدان عمل بنگر

مدال افتخار درگردن هر پیشگام آمد

خدایا کٌن نظَر از صائمین و قائمین باشیم

نباشیم جزء آنانی که در حال نیام آمد

شهید جنگِ مُوته بادهان روزه را بنگر

دو بال جاىِ دو دَست از بهرآن عالی مقام آمد

اگر در کَربلا عباّس صائم نیست قائم هست

که بیرون از فرات بهر ادب آن تشنه کام آمد

اگرمانند جعفر هر دو دَستش شد جدا از تن

چو جعفربا دو بال طائر وَش آن نیکو مرام آمد

مصادف شد روزه با وفات رهبر راحل

که اندر عصر و نسلِ ما به عنوان امام آمد

خدایا کشورم راملّتم را یاورى بنما
دعاى عسکرى فى الجٌمله با حُسن ختام آمد

به جمع شاهدان کویرمزینان در تلگرام بپیوندید: https://t.me/shahedanemazinan

شاهدان کویر مزینان در سروش: https://sapp.ir/sh.mazinan

  • علی مزینانی
۲۶
ارديبهشت
۹۷

محمدکاظم مزینانی

محمدکاظم مزینانی از پیوند نداشتن داستان‌نویسی نسل جدید با زیست‌بوم انتقاد کرد و گفت: نسل جدید داستان کمتر می‌توانند فضاسازی کنند و در واقع آپارتمانی می‌نویسند.

به گزارش شاهدان کویرمزینان، این داستان‌نویس در کارگاه تخصصی رمان‌نویسی در حوزه هنری استان ایلام اظهار کرد: طبیعت بکر و کوه‌های زیبای استان ایلام امکانات عجیبی برای نوشتن داستان فراروی نویسنده قرار می‌دهد اما  متاسفانه این فضا کمتر مورد استفاده داستان‌نویسان قرار گرفته است و در مجموع نسل داستان‌نویس امروز با تاریخ خود گسست دارد و با پیشینه‌ خود ارتباط برقرار نمی‌کند و نمی‌تواند شخصیت‌ها را خلق و فضاها را بازآفرینی کند.

وی در ادامه اظهار کرد: در رمان‌نویسی می‌توانیم تاریخ و زیست‌بوم خودمان را ببینیم و خیلی از مسائل را بیان کنیم و در مجموع رمان عرصه میمون و مغتنمی است. من سال‌ها شعر کار کرده‌ام و متاسفانه شعر با تمام زیبایی‌هایش از امکاناتی که رمان دارد بی‌بهره است و می‌توان سوژه‌های زیادی را در رمان مورد بررسی قرار داد.

مزینانی تصریح کرد: در سال‌های اخیر نویسندگان جوان برای خودشان داستان می‌نویسند و اصلا وارد دیالوگ و گفت‌وگو نمی‌شوند و بزرگترین ضعف داستان‌هایمان این است که مونولوگ شده‌اند و شاید دلیل مخاطبان کم ما و تعداد کم تجدید چاپ‌ها همین باشد چون مردم خودشان را در رمان ما نمی‌بینند و این میراثی است که از شعر به ما رسیده است چون شعر تنها برای چند لحظه احساس کسی را برمی‌انگیزد اما رمان متفاوت است و به نظر من آن‌چنان مهم است که می‌تواند سرنوشت یک نفر را تغییر دهد.

او ادامه داد: من خودم سال‌ها شعر گفته‌ام اما الان معتقدم برای اینکه یاد بگیریم فکر و هم‌اندیشی کنیم و جغرافیا و سیستم سیاسی خود را به چالش بکشیم باید به سمت رمان گرایش پیدا کنیم.

مزینانی با بیان اینکه نسل جدید داستان خودشان را می‌نویسند و حوصله‌ برقرار کردن ارتباط با دیگران را ندارند و کمتر می‌توانند فضاسازی کنند و در واقع آپارتمانی می‌نویسند چون خانواده‌های آنها مانند نسل‌های گذشته گسترده نیست، تصریح کرد: نسلهای گذشته زندگی غنی و خاطرات تلنباری داشتند که می‌توانست دستمایه‌ رمان‌های طویل و داستان‌های اثرگذار باشد.

این نویسنده درباره تفاوت داستان امروز و گذشته گفت: داستان در زمان گذشته مانند خود انسانها خطی بود اما امروز متفاوت شده و نویسندگان اراده می‌کنند داستان‌هایی بنویسند که در آن زمان رعایت نشود و بزرگترین عنصر داستان در دوره معاصر که همه روی آن تاکید دارند این است که داستان به یک اتفاق هنری تبدیل شده و مگر می‌شود یک داستان استعاره و تشبیه و فضاسازی نداشته باشد، بنابراین کارمان مشکل می‌شود.

مزینانی بر اهمیت تعلیق و گره‌افکنی در داستان تاکید کرد و گفت: متاسفانه نسل جدید داستان‌نویسی ما به این موضوع اهمیت نمی‌دهد. نسل جدید باید یاد بگیرد در نوشتن رمان از زیست‌بوم خود بهره بگیرد و رمان‌ها آینه‌ مشکلات و مسائل مردمشان باشد.

 منبع؛ ایسنا

به جمع شاهدان کویرمزینان در تلگرام بپیوندید: https://t.me/shahedanemazinan

شاهدان کویر مزینان در سروش: https://sapp.ir/sh.mazinan

  • علی مزینانی
۲۰
ارديبهشت
۹۷

حسنی

دکتر سید مصطفی حسینی مزینانی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام (ره) شهرری از حضور فعال انتشارات این واحد دانشگاهی با 35 عنوان و بیش از 200 جلد کتاب در سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب در مصلای تهران خبر داد.
وی افزود : «غرفه انتشارات اسلامی واحد یادگار امام(ره) در این نمایشگاه تا تاریخ 97/2/22 همراه با سایر ناشران واحدهای دانشگاه آزاد در مصلای تهران، خیابان چهارم سالن F4 غرفه انتشارات چاپ دانشگاه آزاد اسلامی دایر خواهد بود. حسینی مزینانی با بیان اینکه غرفه واحد یادگار امام(ره) همزمان با سایر واحدهای دانشگاهی در غرفه 235 سالنF4 برای بازدید علاقه مندان به ویژه دانشجویان دایر شده است، افزود: این کتاب ها در همه گروه های عمده علمی از جمله کشاورزی، تربیت بدنی، فنی مهندسی، پایه، مهندسی الکترونیک، حسابداری، مکانیک، نقشه کشی، برق، کامپیوتر، ادبیات فارسی و ... بوده است.

معاون پژوهش و فناوری واحد یادگار امام(ره) افزود: «کتاب‌های انتشار یافته در این واحد نسبت به سال‌های گذشته دارای 20 درصد افزایش است که نشان از رشد چشم‌گیر کتاب‌های تالیف شده و انتشار یافته ازسوی انتشارات واحد دارد.» حسینی مزینانی با توجه به اهداف فعالیت دفترانتشارات این واحد دانشگاهی اظهار کرد: «انتشارات دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) به منظور ترویج و نشر کتب اعضای هیات علمی و دانشجویان فعالیت خود را از سال 1375 با اخذ پروانه نشر آغاز و تا کنون بیش از 130عنوان کتاب از سوی اعضای هیات علمی به چاپ رسیده است که 110 عنوان به صورت تالیف و 20عنوان به ترجمه است.»

حسینی مزینانی با دعوت از علاقه‌مندان حوزه کتاب برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: علاقمندان به ویژه دانشجویان و استادان می تواند کتابهای تالیف شده در واحد یادگار امام(ره) را تا روز شنبه تاریخ 22 اردیبهشت با تخفیف 20 درصد درخیابان چهارم مصلی، سالنF4 غرفه انتشارات سازمان چاپ دانشگاه آزاد اسلامی خریداری کنند.

به جمع شاهدان کویرمزینان در تلگرام بپیوندید: https://t.me/shahedanemazinan

شاهدان کویر مزینان در سروش: https://sapp.ir/sh.mazinan

  • علی مزینانی
۱۶
ارديبهشت
۹۷

جشنواره غذای سالم به همت مرکز بهداشت و درمان شهدای مزینان و همراهی شورای اسلامی و دهیاری و شاهدان کویر روز شنبه 15 اردیبهشت در کاروانسرای تاریخی مزینان برگزار شد.

در این جشنواره که برای دومین سال پیاپی و به مناسبت هفته بهداشت و سلامت برگزار گردید مهندس پیش بین فرماندار و مهندس زیدآبادی رییس اداره بهزیستی به همراه جمعی از مسئولین شبکه بهداشت و درمان و اداری شهرستان داورزن حضور داشتند و از این اقدام مزینانی ها تمجیدکردند.

 

به جمع شاهدان کویرمزینان در تلگرام بپیوندید: https://t.me/shahedanemazinan

شاهدان کویر مزینان در سروش: https://sapp.ir/sh.mazinan

  • علی مزینانی
۱۵
ارديبهشت
۹۷

جناب آقای دکتر روحانی رییس جمهور عزیز اسلامی ایران
✍️سلام گرم ما را از خطه ی عطش زده کویر مزینان زادگاه دکتر علی شریعتی مزینانی پذیرا باشید

☸️شنیده ام که فردا یعنی یک شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ مطابق با ۱۹ شعبان۱۴۳۹ ه. ق و ۶ می ۲۰۱۸ قدم رنجه کرده و به دیار سربداران تشریف فرما می شوید و این روز به عنوان یک رخداد تاریخی در تقویم و پیشنبه سبزوار بزرگ برای همیشه ثبت و ماندگار خواهد شد مثل سفر بسیاری از بزرگان مانند حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) در تیرماه 1365، زنده یاد هاشمی رفسنجانی خرداد 1369 و....
💟پیشاپیش حضور پر خیر و برکت شما را به این خطه ی قهرمان پرور تبریک عرض می کنیم و امیدواریم تلاش دو نماینده ی محترم و پر تلاش آقایان مقصودی و سبحانی فر نیز مفبول حضرت احدیت قرار گیرد و توفیقات روز افزون نصیب این دو بزرگوار شود که الحق برای آبادانی و عمران  حوزه های انتخابیه خود به خصوص در شهرستان های ششتمد و جوین و گاه داورزن جدیت خوبی دارند
💠اما جناب آقای دکتر روحانی
حدود ۵سال پیش که کلید تدبیر و امید را از تلویزیون نشان مان دادید نور امیدی در دل تمامی ایرانیان تابیدن گرفت کلیدی که در چهارساله ی اول کمی چرخید  و در چهارساله بعدی منتظر هستیم بقیه اش بچرخد و قفل مشکلات باز شود زیاد وقت شریف شما را نگیرم وقتی شما  در دور اول انتخاب شدید ما مزینانی ها نیز خوشحال شدیم چون کسی سکاندار ریاست جمهوری شده که سخنرانی ها و نظرات خوبی درباره ی فرزندشایسته کویر مزینان دارد و برای یادآوری نیز بد نیست گفته شود در این دوره علاوه بر همسر و فرزندان شریعتی اغلب دوستداران او هم پای صندوق رأی آمدند و به امید فردای بهتر به شما رأی دادند لذا اکنون که به این دیار آمده اید و حدود چهل روز دیگر نیز سالگرد علی فرزندکویر فرا می رسد بد نیست عنایتی به زادگاه او داشته باشید خواسته ی زیادی نداریم و لازم هم نیست به زحمت بیفتید و این دیار را به تماشا بنشینید فقط ۱- شما هم در هیئت دولت و شورای امنیت ملی مطرح بفرمایید بعد از چهل و یک سال پیکر این غریب شام را به زادگاهش برگردانند ۲- وزیر راه خود را مأمور بفرمایید فقط تا وسط راه مزینان به داورزن بیایند و از نزدیک ببینند چه مصیبتی دلسوختگان کویر متحمل می شوند و هر سال عزیزی داغدار می شود ...
🌹با تقدیم احترام فراوان 

👈شاهدان کویرمزینان

به جمع شاهدان کویرمزینان در تلگرام بپیوندید: https://t.me/shahedanemazinan

شاهدان کویر مزینان در سروش: https://sapp.ir/sh.mazinan

  • علی مزینانی
۱۴
ارديبهشت
۹۷

 مرکز خدمات جامع سلامت شهدای مزینان با همکاری شورای اسلامی و دهیاری و همراهی شاهدان کویر مزینان "جشنواره غذای سالم" را به مناسبت هفته سلامت در کاروانسرای شاه عباسی مزینان برگزار می کند.
🔹در این جشنواره که با هنرنمایی کدبانوهای مزینان و دیگر روستاهای شهرستان داورزن روز شنبه  15 اردیبهشت ماه از ساعت 10 صبح و با حضور فرماندار و مسئولین ادارات شهرستان داورزن برگزار می شود، با انتخاب هیأت داوران به پنج نفر از شرکت کنندگان جایزه نقدی اهدا می گردد.
🔹شرکت برای تمامی همشهریان عزیز مزینانی و مناطق شهرستان داورزن آزاد است و برای انتخاب نفرات برتر، ضمن طعم‌ غذا، مواد غذایی به کار رفته نیز بسیار حائز اهمیت می باشد

🔹کدبانوهای محترمی که قصد شرکت در بخش مسابقه جشنواره را دارند باید ساعت 8 صبح روز شنبه غذاهای تهیه شده خود را در کاروانسرا تحویل نمایندگان مرکز بهداشت و ذرمان شهدای مزینان بدهند

👈تلفن هماهنگی :  ۰۹۱۵۱۷۴۷۴۳۲ مهدی تاج مزینانی

به جمع شاهدان کویرمزینان در تلگرام بپیوندید: https://t.me/shahedanemazinan

شاهدان کویر مزینان در سروش: https://sapp.ir/sh.mazinan

  • علی مزینانی
۱۰
ارديبهشت
۹۷

نمایندگان دانشگاه «IKKE» آلمان از دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهر ری در راستای ارتباط و تعامل هرچه بیشتر دانشگاه و صنعت بازدید کردند.

بازدید

به گزارش شاهدان کویرمزینان، دکتر سید مصطفی حسینی مزینانی معاون پژوهشی واحد یادگار در این جلسه با ابراز خرسندی از این تعامل گفت: در این نشست، زمینه‌های همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری و دانشگاه IKKE بررسی می‌شود و هدف از اعزام متخصصان و اساتید جهت آموزش دو هفته‌ای به کشور آلمان در زمینه سیستم‌های خنک کننده و تهویه مطبوع و بخش انرژی نوین است و سعی در حفظ محیط زیست و جلوگیری از آلودگی‌های زیست محیطی است.

مزینانی اظهار کرد: این دوره‌ها در سه سطح بالا، متوسط و پایین برای دانش آموزان فنی و حرفه‌ای، دانشجویان و استادان است.

نماینده دانشگاه IKKE آلمان هم علاوه بر بازدید از امکانات کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها هدف خود را ایجاد تعامل با این واحد دانشگاهی عنوان کرد و گفت: امیدواریم زمینه ایجاد و انتقال دانش و تکنولوژی جدید و آموزش تکنسین و اساتید ایران فراهم شود که با انتقال تجارب خود، دانش علمی اساتید را در این زمینه ارتقا دهند.

به جمع شاهدان کویرمزینان در تلگرام بپیوندید: https://t.me/shahedanemazinan

شاهدان کویر مزینان در سروش: https://sapp.ir/sh.mazinan

 

  • علی مزینانی
۰۹
ارديبهشت
۹۷

مفتخریم که اعلام نماییم پس از سال ها تلاش با همراهی خیران نیکوکار، زحمات طاقت فرسای خادمان شما به بار نشست و همزمان با فرا رسیدن اعیاد فرخنده شعبانیه امکانات لازم به منظور نگهداری از پدران و مادران سالمند در مجتمع خدماتی بهزیستی و توانبخشی مزینان فراهم شده و آمادگی برای ارائه ی خدمات مطلوب به این عزیزان مهیّاست لذا از سالمندان عزیزی که تمایل دارند ازمرکز نگهداری سالمندان خدمات بگیرند خواهشمند است در اسرع وقت تا تکمیل ظرفیت ؛ جهت ثبت نام و پذیرش به ساختمان بهزیستی مزینان مراجعه و یا از طریق تلفن همراه با مدیر عامل مؤسسه سرکار خانم فاطمه مزینانی ( گلستانی) تماس حاصل نمایند۰
بدیهی است همشهریان عزیز مزینانی و داورزنی و روستاهای مجاور در اولویت ثبت نام و پذیرش خواهند بود۰

👈شماره همراه مدیر عامل: 09122893324

روابط عمومی مؤسسه خیریه حضرت نرجس خاتون (س)

و مرکز نگهداری سالمندان مجتمع خدماتی بهزیستی و توانبخشی مزینان

به جمع شاهدان کویرمزینان در تلگرام بپیوندید: https://t.me/shahedanemazinan

شاهدان کویر مزینان در سروش: https://sapp.ir/sh.mazinan

  • علی مزینانی
۰۶
ارديبهشت
۹۷

 روز گذشته مهدی حسینی معاون حمل و نقل و ترافیک خراسان رضوی گفته که سال گذشته حدود ۱۲۲۴ نفر مرگ و میر جاده‌ای در استان داشته‌ایم.
وی در ادامه اظهار داشته که با ۲۷ درصد افزایش مرگ و میر در محورهای روستایی، این موضوع مهم به یک نقطه چالش در شورای ترافیک استان خراسان تبدیل شده است و راه های روستایی در همه شهرستان های خراسان رضوی مناسب نیست و ۱۴ درصد مرگ و میر در استان مربوط به محورهای روستایی است.
خب این آمار و ارقام را ما اعلام نکردیم بلکه یک مقام مسئول طراز اول که اشراف کامل به موضوع دارند نقل کرده اند و دمش گرم که صریح و رک و راست حرف می زند البته نه کامل چون این بزرگوار گفته اند راه های روستایی در همه ی شهرستان ها و آنچه که مسلم است هیچکدام از راه های روستایی مناسب نیست سندش هم همین سه جاده اصلی مزینان به داورزن، مزینان به کاهک ، مزینان به کلاته است به بقیه ی راه های داخلی و عبور و مرور کشاورزان زحمتکش کار نداریم فقط همین سه راه در سال های اخیر تلفات سنگین داغ های فراموش نشدنی را بر خانواده های مزینانی ، غنی آبادی، بهمن آبادی،آبرودی و... تحمیل کرده است.
چهل سال از بهار انقلاب گذشته است و ۱۲دوره انتخابات ریاست جمهوری و نمایندگی مجلس شورای اسلامی را با اشتیاق شرکت کردیم تا فردایی بهتر را حداقل در زادگاهمان ببینیم اما فردا و فرداها گذشت و نیازمندان رأی آمدند و رأی خود را گرفتند و رفتند و باز وعده های سرخرمن باقی ماند. قیرآمد جایی دیگر مصرف شد، بودجه آمد جایی دیگر حواله شد، تخصیص آمد وسط راه نصف شد، نامه آمد پیگیرش گم شد خلاصه هربار بهانه ای تراشیده شد تا همچنان مزینانی ها و روستاهای مجاور چشم مبارکشان به جاده سفید گشته و منتظرند تا کی آن پیک خوش خبر سوار براسب سفید بیاید و آن ها را از خطر برهاند....
☀️فرماندار عزیز و جدید داورزن سلام....

به جمع شاهدان کویرمزینان در تلگرام بپیوندید: https://t.me/shahedanemazinan

شاهدان کویر مزینان در سروش: https://sapp.ir/sh.mazinan

  • علی مزینانی
۰۱
ارديبهشت
۹۷


همزمان با زاد روز میلاد سرور و سالار شهیدان و در شب میلاد قمر بنی هاشم (علیهم السلام)مراسم جشن میلاد سرداران کربلا  در مسجد جامع مزینان برگزار شد.

به گزارش شاهدان کویرمزینان ؛ در این مراسم که با مولودی ذاکران اهل بیت علیهم السلام همراه بود به همت پایگاه بسیج شهدای مزینان از جانبازان و ایثاگران مزینانی تجلیل به عمل آمد.

به جمع شاهدان کویرمزینان در تلگرام بپیوندید: https://t.me/shahedanemazinan

 

شاهدان کویر مزینان در سروش: https://sapp.ir/sh.mazinan

  • علی مزینانی
۰۱
ارديبهشت
۹۷

 

مهندس سید غلامعلی پیش بین که به تازگی به عنوان فرماندار شهرستان داورزن منصوب شده اولین بازدید رسمی خود را با حضور در منزل جانباز سرافراز مزینان حاج مهدی مزینانی حسن زاده انجام داد .
به گزارش شاهدان کویرمزینان؛ در این دیدار که همزمان با روز جانباز صورت گرفت و جمعی از مسئولین و مقامات اداری و بسیج شهرستان داورزن و شورای اسلامی و پایگاه بسیج مزینان برگزار شد، حسین محمدی عضو شورای اسلامی مزینان در خصوص تاریخچه مزینان و مشکلات آبادانی این دیار توضیح داد .
فرماندار داورزن ضمن ابراز خرسندی از حضور در زادگاه معلم شهید انقلاب دکتر علی شریعتی مزینانی و دیدار با جانباز معززمزینانی، درخواست شورای اسلامی را منطقی و قابل تأمل دانست و خواستار مکتوب و ارسال کردن آن به فرمانداری گردید.
 شایان ذکر است؛ در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین علیزاده امام جمعه ، مهندس عبداللهی معاون فرماندار ، نجفی بخشدار منطقه ی ریوند ، خسروجردی فرمانده حوزه بسیج امام رضاعلیه السلام ، نخعی رئیس بنیادشهید، مهندس حقانی رییس اداره آبفا، فهیمی رییس شورای بخش مرکزی، امیدیان رییس کمیته ی امدادامام خمینی(ره) فرماندار داورزن را همراهی می کردند.
بازدید از قنات و آثارتاریخی مزینان از دیگر برنامه های سفر امروز فرماندار شهرستان داورزن بود که به همراه مسئولین شهرستان داورزن و اعضاء شورای اسلامی و فرمانده پایگاه بسیج شهدای مزینان صورت گرفت. 🔆رزمنده بسیجی حاج مهدی مزینانی حسن زاده سال 1365در عملیات کربلای 5و در منطقه شلمچه از ناحیه ی سر مورد اصابت ترکش قرار گرفت و به افتخار جانبازی نائل آمد.

به جمع شاهدان کویرمزینان در تلگرام بپیوندید: https://t.me/shahedanemazinan

 

شاهدان کویر مزینان در سروش: https://sapp.ir/sh.mazinan


  • علی مزینانی