همزمان با دهه ی مبارک فجر برنامه های متنوعی در مزینان برگزار شد+عکس :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

           
  

به مناسبت سی و ششمین فجر انقلاب اسلامی برنامه های متنوعی در مزینان خاستگاه معلم شهید انقلاب دکتر علی مزینانی شریعتی برگزار شد.

به گزارش شاهدان کویرمزینان ؛ برگزاری مجلس جشن و سرور در مراکز مجتمع خدمات بهزیستی و مجتمع آموزشی و پرورشی خاتم الانبیاء مزینان و همچنین مجلس گرامیداشت یاد شهیدان علی ، محمد و حسین مزینانی شهیدی در یوم الله 22بهمن که همه ساله به همت والدین این شهدا برگزار می شود از جمله برنامه های بزرگداشت این دهه ی مبارک بود.

همچنین در یوم الله 22بهمن مجلس بزرگداشت اولین سالگرد سرتیپ دوم پاسدار جانباز سردار شهید حاج محمد مزینانی نیز برگزار شد که پیش از این مطلبی با همین عنوان در شاهدان کویرمزینان منتشرشد.

حضور مردم ولایتمدار مزینان در راهپیمایی 22بهمن شهرستان داورزن یکی دیگر از جلوه های حضور ایمانی و همیشه درصحنه ی مردم این دیار است که جمع کثیری از زن و مرد مزینانی همگام با ملت شریف ایران فریادزدند: ما تا آخر ایستاده ایم !

افتتاح مرکز حدید دهیاری مزینان در ایام الله دهه ی فجر یکی دیگر از برنامه های قابل توجه بود که به همت شورای اسلامی و دهیاری مزینان و با حضور مقامات محلی شهرستان داورزن از جمله؛ امام جمعه، بخشدار مرکزی و مسئولین ادارات و انتظامی و روسای دهیاری و شورای اسلامی شهرستان ؛ دهیاری مزینان به طوری رسمی در مرکز جدید افتتاح شد.

در مراسم افتتاحیه این مرکز که جمعی از معتمدین محلی و جانبازان و خانواده معزز شهدا و بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج شهدای مزینان حضور داشتند اسلامی به عنوان دهیار جدید مزینان معرفی شد و از خدمات مهندس رضا مزینانی که چندماهی مسئولیت دهیاری را برعهده داشت و خدمات ارزنده ای به یادگار گذاشت تقدیر و تشکر گردید.

ساختمان دهیاری جدید التأسیس مزینان به همت آزاده ی سرافراز حاج مهدی مزینانی که قبل از ریاست شورای اسلامی به عنوان دهیار موفق در مزینان فعالیت می کرد در کوچه ی مدرسه ی علمیه بنا شده است.

این کوچه نیز که تاپیش از این رفت و آمد وسایل نقلیه در آن مشکل و دردسر آفرین بود به همت دهیار قبلی و آزاده مزینانی با لوله گزاری جدید برای خروج آب های ناشی از ریزش باران زمستانی به خیابانی هموار تبدیل شده است.

برای دیدن تصاویر بیشتر به ادامه ی مطلب بروید...






نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">