جلسه تعامل و همکاری بین بخشی در مجتمع خدمات بهزیستی مزینان برگزار شد :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

با حضور مهندس نظرزاده سرپرست و خانم ده نبی  مسئول گسترش شبکه بهداشت و درمان شهرستان داورزن در مرکز بهداشتی درمانی شهدای مزینان جلسه تعامل و همکاری بین بخشی برای هماهنگی بیشتر در راستای افزایش کیفیت خدمت رسانی در حوزه سلامت برگزار گردید.

به گزارش شاهدان کویرمزینان ؛ مهدی تاج مزینانی مسئول مرکز بهداشت مزینان با اعلام این خبر افزود: در این جلسه  که با حضور شورای اسلامی و خیرین مزینانی در دفتر بهزیستی مزینان برگزار شد خانم گلستانی سرپرست مجتمع بهزیستی مزینان توضیحاتی در خصوص فعالیتهای مجتمع و تعداد مددجویان و سالمندان تحت پوشش ارائه کرد و در ادامه با اشاره به افتتاح فاز اول پروژه با عنوان خانه سالمندان پدر ومادر در آینده نزدیک،خواستار همکاری شبکه بهداشت در این زمینه شد.

مهندس نظرزاده با پراهمیت خواندن افتتاح این پروژه و اشاره به طرح مراقبتی سالمندان در شبکه بهداشت، اظهار امیدواری کرد :امیدواریم خدمت رسانی به این قشر جامعه به عنوان سرمایه های گرانبها باهماهنگی های بین بخشی به نحو مطلوب صورت پذیرد.

به جمع شاهدان کویردر تلگرام بپیوندید: https://telegram.me/shahedanemazinan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">