انتصاب دکتر عباس مزینانی به عنوان مشاور رییس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

دکتر عباس مزینانی فرزند زنده یاد علی اصغر مزینانی از جوانان شایسته و خوش فکر  در حوزه های اجتماعی و فرهنگی است که همراه برادرش مهندس محمد مزینانی انتشاراتی با نام زادگاه پدری اشان مزینان دایره کرده و ده ها عنوان کتاب کمک درسی ویژه مقاطع مختلف تحصیلی و داوطلبان کنکور منتشر و روانه ی بازار کرده اند.

سینا کشاورز دبیر کل تشکل آرمان دانشجو دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با اعلام این خبر گفت: «دکتر مزینانی از دانشجویان ورودی سال ١٣٧٦دانشگاه علوم پزشکی آزاد است. او فعالیت های داشجویی و صنفی خود را از همان سال اول ورود به دانشگاه آغاز کرد و نتیجه این تلاش های مستمر و سازنده اخذ مجوز تاسیس تشکل آرمان در آبان سال ٧٩ است»

دبیر کل تشکل آرمان دانشجو افزود: «مزینانی که اکنون عضو هیات مدیره ناشران آموزشی کشور و ناشر و نویسنده بیش از ٤٥عنوان کتاب دانشگاهی و کمک آموزشی است در فاصله سال های ٩٠تا٩٢ نماینده رئیس دانشگاه آزاد و دبیر هیات نظارت بر تشکل های واحد علوم پزشکی را عهده دار بوده و دبیری اتحادیه اول دانشگاه یکی دیگر از فعالیت های اجتماعی فرهنگی وی است.»

دکتر مزینانی  ریاست شاخه پزشکی حزب مردم‌سالاری را نیز عهده دار می باشد و تا کنون علاوه بر برگزاری همایش های تخصصی پزشکی مطالب انتقادی و سازنده ای را در روزنامه مردم سالاری منتشر کرده است.

وی که عاشق و دوستدار مزینان است در روزهای اخیر حدود۹۰ جلد کتاب برای کمک به شرکت کنندگان در کنکور دانشگاه به کتابخانه شریعتی مزینان هدیه کرده و وعده داده که در آینده نیز کتاب های کمک درسی برای دانش آموزان مزینان ارسال می کند.

🔷شاهدان کویرمزینان؛ از این دو برادر خیر و نیکوکار و فرهیخته تقدیر و تشکر می نماید.

به جمع شاهدان کویردر تلگرام بپیوندید: https://telegram.me/shahedanemazinan

  • علی مزینانی

شاهدان کویر

مزینان

مزینانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">