همایش خانواده، ایمان، نشاط و مهارت در مزینان برگزار شد+عکس :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه


همزمان با چهارمین روز از فروردین 98 همایش خانواده، ایمان، نشاط و مهارت به همت مجمع طلاب و روحانیون مزینان در مزینان برگزار شد.
به گزارش شاهدان کویرمزینان؛سومین برنامه جشنواره شمیم بهار2 با عنوان "همایش خانواده، ایمان، نشاط و مهارت"  با اجرای  دو هنرمند و کارشناس فرهنگی حوزه و دانشگاه حجت الاسلام مهاجری و شهرام تدین برگزار گردید .

در این مراسم که ازساعت 16 و با حضور خانواده ها به خصوص زوج های جوان در هیئت حسینی مزینان صورت گرفت جایگاه خانواده در دین اسلام تشریح و با برگزاری مسابقات فرهنگی هدایایی به شرکت کنندگان تقدیم شد.

تداوم برپایی نمایشگاه کتاب به همت گروه مانا از دیگر برنامه های این همایش بود که مورد استقبال خانواده ها واقع شد.

به جمع شاهدان کویرمزینان در تلگرام بپیوندید: https://t.me/shahedanemazinan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">