فرمانده انتظامی داورزن:تعامل گسترده پلیس و بهزیستی، کاهش آسیب های اجتماعی را به دنبال دارد :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

فرمانده انتظامی داورزن، در دیدار با مدیرعامل مجتمع سالمندان  نرجس خاتون مزینان گفت: تعامل گسترده پلیس و بهزیستی، ارتقاء فرهنگ و کاهش آسیب‌های اجتماعی را به دنبال دارد


 ✍️به گزارش معاونت اجتماعی پلیس داورزن؛ سرهنگ اکبر محمد آبادی در دیدار با مدیرعامل مؤسسه خیریه حضرت نرجس خاتون(س) مزینان ضمن گرامیداشت هفته بهزیستی ،بهزیستی را یکی از نهادهای اصلی در اجرای اقدامات گسترده فرهنگی در سطح شهرستان برشمرد و گفت : تعامل در آموزش و آگاهی دادن به شهروندان از طریق ظرفیت‌های موجود مانند برگزاری کلاس های آموزشی می تواند نقش تعیین کننده ای در پیشگیری از جرائم داشته باشد.
🔹وی با بیان اینکه بهترین درمان همان پیشگیری است، گفت: امروزه اهمیت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از درمان مبتلایان به این آسیب ها به مراتب بیشتر است چرا که اگر افراد در معرض آسیب یا آسیب دیده مورد حمایت قرار نگیرند می توانند یک جامعه را با انواع آسیب ها و بیماری ها تهدید کنند.
🔹سرهنگ اکبر محمد آبادی هدف اصلی از برگزاری این تعامل را افزایش و توسعه سطح همکاری مجموعه بهزیستی و پلیس برای استفاده از ظرفیت های موجود در راستای ارتقای فرهنگ و کاهش آسیب‌های اجتماعی برشمرد و تصریح کرد :هر دو سازمان کار فرهنگ‌سازی انجام می دهند و این می تواند تاثیر بسزایی در ایجاد فرهنگ پایدار در سطح شهرستان داشته باشد.
💠مدیر مجتمع خدمات بهزیستی و مرکز سالمندان مؤسسه حضرت نرجس خاتون(س) مزینان نیز در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از مسئولان و کارکنان نیروی انتظامی گفت :ما همیشه به وجود مسئولان نیروی انتظامی که در همه لحظات همراه ما بودند افتخار می کنیم.
🔹خانم گلستانی بیان کرد: بهزیستی متولی سلامت اجتماعی بوده و مانند نیروی انتظامی ماموریت های متنوعی را دنبال می‌کند، از این رو مشارکت این دو سازمان باعث ارتقاء سطح آگاهی شهروندان و کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود.
🔹وی امنیت را یکی از خواسته‌های هر جامعه در توسعه و پیشرفت اجتماعی و فرهنگی دانست و افزود: امنیت اجتماعی در هر جامعه نیاز مهم  آن جامعه به شمار می‌آید و قطعاً امنیت یکی از مولفه های اصلی پیشرفت در جامعه است.
🔹خانم گلستانی در پایان خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با ارتباط فرهنگی و اعتقادی و استفاده از رویکرد اجتماعی خود گام بسیار مهمی در اصلاح و برخورد با ناهنجاری ها بر داشته و این اقدام قابل تحسین است.

 به جمع شاهدان کویرمزینان در تلگرام بپیوندید: https://t.me/shahedanemazinan

  • علی مزینانی

داورزن

مزینان

مزینانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">