مزینانی :مواد اولیه تولید ماسک به اندازه کافی موجود است :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

 

روح الله مزینانی شنبه شب ( 28 تیر) در گفتگوی 18 و 30 دقیقه شبکه خبر سیما  گفت: با شروع شیوع ویروس کرونا در کشور از ابتدای اسفندماه و ادامه آن تاکنون، در اردیبهشت ماه شاهد فروکش کردن این ویروس در کشور بودیم که همین امر باعث غفلت در تولید مواد اولیه ماسک شد.

معاون اجرایی و برنامه‌ریزی اداره کل تجهیرات و ملزومات پزشکی افزود: امروز که شاهد اوجگیری مجدد آن هستیم مواد اولیه لازم به اندازه کافی موجود است اما در توزیع مناسب آن بین واحدهای تولیدی مشکل بوجود آمده است که با برگزاری جلسات متعدد قرار شد وزارت صمت وظیفه تامین مواد اولیه مورد نیاز واحدهای تولیدی و توزیع بین آنها را بعهده بگیرد.

وی با بیان اینکه از بهمن سال گذشته مجوز فروش برای 11 شرکت فعال دارای مجوز تولید ماسک صادر شد که پس از فروکش کرونا در اردیبهشت ماه قرار شد شرکت های فعال در این زمینه مجوز آی آر سی بهداشتی را برای تایید کیفیت ماسک تولیدی خود دریافت کنند که هم اکنون 29 شرکت فعال مجوز لازم را دریافت کرده اند و 8 + 5 شرکت دیگر هم در حال دریافت این مجوز هستند.

 به جمع شاهدان کویرمزینان در تلگرام بپیوندید: https://t.me/shahedanemazinan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">