مستند جاده آدمکش مزینان :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

مستند جاده آدمکش مزینان

پنجشنبه, ۱۴ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۲۳ ب.ظ

 

جاده آدمکش مزینان به داورزن یکی از راه های پرخطر و حادثه خیز روستایی کشور در غرب استان خراسان رضوی است که تا کنون علاوه بر خسارت های بسیار مالی ده ها زن و مرد جوان و کهنسال مزینانی و عزیزان روستاهای دیگر را به کام مرگ فرستاده و خانواده های بسیاری را داغدار کرده است.

این راه پرخطر که تنها 6 کیلومتر طول دارد حدود چهل و اندی سال پیش ساخته شده که به علت عرض کم و نداشتن نور و روشنایی و خرابی های بسیار بنا به تشخیص کارشناسان باید تعریض و آسفالت شود که در همین رابطه نمایندگان سبزوار و شهرستان های تابعه و استانداران وقت استان خراسان و وزرای راه و شهرسازی و مقاماتی که برای برگزاری مراسم سالگرد عروج دکترعلی شریعتی مزینانی به این دیار سفر کرده اند وعده و وعیدهای بسیاری داده اند که هیچکدام به سرانجام نرسیده است و در همین سال 1400 دو پیمانکار با گرفتن مبالغی به اصطلاح به تعریض جاده پرداختند و جز خرابی کار دیگری نکردند و در نیمه رها شد.

آنچه مسلم است مسئولین استانی و کشوری یا درجریان چنین خطراتی برای مردم مظلوم این منطقه نیستند و یا نمی خواهند که مزینان دیار شریعتی ها آباد شود .

در همین دهم بهمن نیز سیدی جلیل القدر با انحراف ماشین سواری اش به کناره جاده پرت شد و دارفانی را وداع گفت که شاهدان عینی همگی خرابی جاده و کناره های آن را عامل اصلی چنین واقعه ی تلخی می دانند.

قبل از این نیز خودرو پراید یک بانوی مزینانی نیز به همین علت از جاده منحرف شد که شکر خدا صدمات جانی ندید و فقط خسارت شدید به ماشین او وارد شد.

📽برای دیدن مستند تأسف بار این جاده آدمکش و آشنایی با وعده های مسئولین  روی لینک زیر کلیک کنید
👇
https://aparat.com/v/KarOq

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">