پیشرفت ۹۰ درصدی فاز یک پروژه مجتمع فرهنگی و هنری باغ اسرار مزینان :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه


🔹صدقی، مدیر دفتر طرح های عمرانی اداره فرهنگ و ارشاد استان، در بازدید از مجتمع فرهنگی هنری باغ اسرار(دکترعلی شریعتی مزینانی) اظهار داشت: ۹۰ درصد از فاز یک مجتمع فرهنگی و هنری باغ اسرار مزینان تکمیل شده و این اداره کل برای همراهی و همکاری و راه اندازی فعالیتهای فرهنگی و هنری در این مجتمع، آماده است.

🔹وی افزود: در صورتی که سرمایه گذاری بتواند برای ادامه این پروژه با اداره کل فرهنگ و ارشاد استان همکاری نماید، ما نیز حاضریم چه بصورت اجاره ای یا واگذاری، با سرمایه گذار همراهی نماییم.

🔹 درویش، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی داورزن نیز که به تازگی این مسئولیت را برعهده گرفته ضمن تشکر از زحمات محسن توکل رئیس قبلی ارشاد داورزن گفت: با تمام توان در کنار دهیاری و شورای روستای مزینان برای فعال شدن  مجتمع فرهنگی فعالیت خواهیم کرد.

🔹یکی از طرح های ملی در دیار سربداران پروژه قدیمی مجتمع فرهنگی و هنری دکترعلی شریعتی مزینانی یا همان باغ اسرار مزینان است که بیست و شش سال پیش یعنی سال ۱۳۷۷ کلنگ احداث ساختمان عظیم آن در ابتدای ورودی و شمال مزینان و در زمینی به متراژ ۱۹۰۰۰ متر مربع و بنایی در حدود ۱۸۰۰ مترمربع بر زمین خورد. مجتمعی که حدود ۷۰ درصد کار آن با جدیت پیمانکار اول انجام شد اما در ادامه با کارشکنی بعضی افراد و ادارات و نرسیدن بودجه تعطیل گردید و با گذشت دو دهه و به برکت سفر رئیس جمهور شهید آیت الله حاج سیدابراهیم رئیسی به استان خراسان و حضور نماندگان دولت سیزدهم در سبزوار و داورزن تخصیص  ۱۳ میلیاردی که با انتشار اخبار ضد و نقیض چند رقم از آن کاسته شد و عدد یازده میلیاردی از سوی شورای اسلامی مزینان تأیید شد برای تکمیل این بنا اختصاص یافت که در مرحله اول  سه میلیارد از اعتبارات ۱۴۰۱  واریز شد و مهندس خیراندیش پیمانکار مربوطه از سه شنبه ۲۴ مرداد۱۴۰۲  کار خود را برای تکمیل پروژه آغاز کرد.
امیدواریم مسئولین استان که اظهار می دارند برای همکاری با سرمایه گذار جدید آماده اند گزارشی هم از مقدار واقعی تخصیص دولت سیزدهم و هزینه آن در فاز اول ارائه نمایند.

 

به جمع شاهدان کویرمزینان در تلگرام بپیوندید: https://t.me/shahedanemazinan

شاهدان کویرمزینان در #آپارات https://www.aparat.com/shahedmazinan

شاهدان کویر مزینان در پیام رسان ایتا https://eitaa.com/sh_mazinan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">