حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مزینان قطعی شد :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مزینان قطعی شد

چهارشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۷:۳۹ ب.ظ


نماینده مردم سبزوار از قول وزیر  فرهنگ و ارشاد اسلامی برای شرکت در مراسم بزرگداشت دکتر علی مزینانی شریعتی در سبزوار و مزینان خبر داد.

به گزارش شاهدان کویرمزینان محمدرضا محسنی ثانی ، طی یک تماس تلفنی گفت: مدتی قبل در دیداری که با علی جنتی داشته است، درباره توانمندی های فرهنگی فراوان  در منطقه سبزوار بزرگ صحبت کرده و به ویژه بر لزوم برگزاری مراسمی شایسته جهت پاسداشت مقام نویسنده و متفکر بزرگ معاصر دکتر علی شریعتی و نیز برگزاری کنگره هفتصدمین سال نهضت سربداران تأکید کرده است که مورد موافق وزیر نیز قرار گرفته است.

وی گفت: با  ادامه پیگیری ها، مقام عالی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در روزهای اخیر قول داده است که در صورت پیش نیامدن برنامه های اضطراری، در تاریخ ۲۹ خرداد آینده در سبزوار و مزینان زادگاه دکتر شریعتی حضور  یابد.

محسنی ثانی ادامه داد: حضور وزیر فرهنگ در سبزوار علاوه بر شرکت در مراسم بزرگداشت دکتر شریعتی ، برای مشاهده اثر هنری گروه داروگ نیز خواهد بود.

گفتنی است: گروه داروگ به تازگی با تلفیق شعر، موسیقی  ، تئاتر و ورزش های پهلوانی اجرایی آیینی و فاخر از شاهنامه فردوسی را در سبزوار روی صحنه برده است.

این  اجرا با استقبال گسترده ای از جانب مردم و مسوولان  ارشد شهرستان مواجه شده است و گفته می شود گروه داروگ می تواند به عنوان سفیر  هنری سبزوار در ایران و سایر کشورها شناخته شود.

منبع : سایت محمدرضا محسنی ثانی

خبر دعوت از وزیر فرهنگ و  ارشاد اسلامی توسط رئیس ستاد بزرگداشت مراسم سی و هفتمین سالگرد دکتر علی مزینانی شریعتی در روز پنجشنبه هجدهم اردیبهشت در شاهدان کویرمزینان و بلافاصله در سایتهای منطقه منتشر شده بود که به نظر می رسد با ورود نمایندگان شهرستان سبزوار به این موضوع حضور علی جنتی قطعی است و امیدواریم مسئولین شهرستان به ویژه مسئولین شهرستان داورزن برای برپایی این مراسم همکاری خوبی با ستاد بزرگداشت شریعتی در مزینان داشته باشند چون که با حضور این مقام عالی مملکتی و بازخورد انتشار خبرش می تواند نه تنها مزینان را که داورزن را نیز در صدر اخبار داشته باشد چون اگر غیر از این بود نمایندگان شهرستان سبزوار تلاش نمی کردند که جنتی را برای حضور در مراسم سربداران به سبزوار بکشانند.

علاوه بر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بسیاری از مسئولین و علاقمندان به شریعتی نیز در این مراسم حضور خواهند داشت و شاهدان کویرمزینان نیز با هماهنگی احمد صباغ رئیس ستاد بزرگداشت دکتر علی مزینانی شریعتی از چهره های برجسته و دوستدار معلم شهید انقلاب دعوت نموده است که قول داده اند در این مراسم شرکت نمایندلذا شایسته است تا سبزوار و داورزن و مزینان برای برگزاری مراسمی هرچه با شکوهتر دست در دست هم بنهند و تلاش نمایند.


نظرات  (۵)

سلام
خب میبینم که وزیر بی تدبیر دولت ...نتونست در مراسم شرکت کنه
قابل توجه صانعی که دنبال وزرای دولتهای...است.
مزینان جای عناصر فتنه گر و جاه طلب نیست.

پاسخ:
پاسخ:
باسلام وعرض ادب
البته استفاده از این الفاظ در شأن شما بزرگوار نیست بعدشم به بنده ی خدا صانعی چه ارتباطی داره که ایشان را متهم می کنید وانگهی یک خورده عجله نکردید هنوز که مراسم برگزار نشده
مجبور شدیم توهین شما را سانسور کنیم
درود...
  • محمدرضا مزینانی پسرعمو
  • با سلام خدمت پسرعموی گرامی خبرمسرت بخشی است امید داریم انشا الله با تشریف فرمایی جناب آقای جنتی به مزینان همانند جناب آقای نوذری وزیرمحترم اسبق نفت یک یادگاری ارزشمندی برای مردم سختکوش ومهمانواز کویرمزینان ازخودبه یادگاری بگذارد .
  • علیرضا صانعی
  • باسلام امیدواریم وزرای دکترروحانی هم مانند وزرای اقای خاتمی باحضورشان درزادگاه شهید انقلاب شریعتی حضوریابندوارزشهای دکترشریعتی راپاس بدارند

    پاسخ:
    پاسخ:
    باسلام وعرض ادب
    انشاء الله
  • محمدرضا مزینانی پسرعمو
  • باسلام خدمت پسرعموی گرامی به یقین امیدداریم انشاالله با تشریف فرمایی جناب آقای جنتی هما نند جناب آقای نوذری خدمات ارزشمند وبیاد ماندنی ازخودبرای همیشه برای مردم سختکوش ومهمانواز مزینان به یادگارخواهدگذاشت.

    پاسخ:
    پاسخ:
    باسلام وعرض ادب
    انشاء الله
    البته تنها حضور ایشان نیز غنیمت است
    مهندس نوذری یک عاشق واقعی است ویادش همیشه برای مردم ما جاودانه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">