برگزاری مراسم یادبود مادر شهید علی مزینانی در تهران :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

همزمان با سالروز رحلت بزرگ بانوی اسلام حضرت خدیجه ی کبری(س) مراسم یادبود مادر شهید علی مزینانی  در مهدیه مزینانی های مقیم تهران برگزار شد.

به گزارش شاهدان کویرمزینان ؛ در این مراسم که پس از افطار در مهدیه ی شرق تهران و با حضور جمع کثیری از شهروندان مزینانی برگزار گردید ، حجت الاسلام علی پناه که مدت ده شب به عنوان خطیب دهه ی اول در مهدیه سخرانی می نماید ضمن عرض تسلیت سالروز رحلت زوجه ی پیامبرگرامی  اسلام (ص) از همت و همبستگی مزینانی ها در بر پایی این گونه مجالس تشکر و قدردانی کرد و افزود : قبل از آنی که وارد مجلس بشوم در بین راه برای در گذشت این مادر شهید بسیار ناراحت و غمگین بودم اما وقتی به مهدیه وارد شدم و این حضور پرشور را دیدم بی اختیار بر شما مردم نیکو کار و مومن درود فرستادم وقسمتی از نارحتیم برطرف شد .

همچنین دراین مراسم از قاری جوان مزینانی آقای علی رضا تاج مزینانی با اهداء لوح تقدیر از طرف خانواده ی شهید تشکر و قدردانی شد.

علی رضا تاج مزینانی دانشجوی بیولوژی داشگاه آزاد اسلامی تهران است که در زمینه حفظ و قرائت قرآن کریم نیز فعالیت می کند و در مسابقات مختلف شهرستان سبزوار و استان خراسان رضوی دارای رتبه و مقام قرآنی می باشد  شاهدان کویر مزینان ضمن تبریک به این جوان برومند در آینده ای نزدیک اقدام به انتشار موفقیتهای وی می نماید.

  • علی مزینانی

نظرات  (۳)

سلام
امید وارم تو همه زمینه ها همینطور موفق باشید
پاسخ ما
باسلام و عرض ادب
به یقین با یاری شما یاران می توان به اوج قله رسید
  • مهدی تاج مزینانی
  • سلام علی آقا موفق باشین . آقا علیرضا ماه رمضون تو نمایشگاه قرآن کار می کنه و چند شب جلوتر جلو وزیر ارشاد تلاوت داشتند و ایام احیا هم برای تلاوت تو یه خیریه دعوت شدند که جمعیت بالایی داره .
    از داشتن چنین رفقایی خوشحالم

    پاسخ ما
    باسلام وعرض ادب
    مانیز به داشتن شما افتخار می کنیم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">