نصب سازه جدید تندیس استاد محمدتقی شریعتی در مزینان+عکس :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه



عکس : مهدی مزینانی (آزاده) دهیار مزینان


  • علی مزینانی

نظرات  (۲)

مگه این تندیس قرار نیست در همه سال دراون میدان نصب باشه.پس اگر مصالحش برای هوای گرم مناسب نیست تابستونای بعدی چی کار می کنیم؟

ضمنا منم می دونستم منظور دهیار یا شما که این خبرو نوشتید توهین کردن به مزینان و گرمای کویرش نبوده ، ولی باید بیشتر مراقب بود. واژه ها موثرند
پاسخ ما
با سلام
نظرارزشمندتان که از سردلسوزی است را پاس می داریم متین و قابل تأمل انشاء الله درآینده دقت بیشتری خواهد شد
درست است تندیس برای همیشه قرار است در این مکان باشد ولی مصالح نصب را گفتیم نه مصالح خود تندیس بازهم تشکر
  • یک آشنا از سبزوار
  • تبریک میگم کار خوبیه.
    ولی دهیار روستا چه قدر بد از آب و هوای مزینان گفته :
    دقت کنید:
    «بعد از کاهش گرمــــــــــای طاقــــــت فرســـای کویـــــــــر از این تندیس رونمایی می شود.»!!!!!!!!!!!!!!!!!
    درسته کویر گرمه ، آفتابش سوزانه ولی شما اینجوری که می گید و می نویسید ، آدم به جای اینکه تشویق شه بیاد مزینان ، از همون دور حالش بد میشه.
    حالا فکر کنید یک گردشگر بخواد بیاد مزینان (که توی ایران مسافرت ها عمدتا در تابستون انجام میشه) خوب بعد اینجوری بخونه از اومدن به مزینان با این گرمای طاقت فرسای کویر منصرف میشه دیگه مگه نه!

    درحالی که هرچه قدرم مزینان آب و هواش گرم و کویری باشه ، فکر نمی کنم از آب و هوای کیش و قشم داغ تر و نامطلوب ترباشه. اما اونا با احترامی که برای شهر خودشون می گذارن تازه توی همین گرمای تابستون جشنواره تابستانی برگزار می کنن و می بینید که گرمای شرجی تابستان هم کیشو تعطیل نمی کنه.

    دکتر شریعتی در عین حال که بعضی وقت ها از گرمای و خشکی کویر می ناله اما خیلی وقت ها هم از عظمت و ابهت کویر حرف می زنه. حالا شما که مزینانی هستید و دلسوز هم هستید ، فکر نمی کنید باید به کویر ارزشمند مزینان بیشتر احترام بگذارید ؟ و البته دهیار و بقیه مسولان محلی هم باید همینطوری باشن.

    طوری نوشتید گرمای طاقت فرسای مزینان که آدم واقعا وحشت میکنه!!!

    ولی خوب مزینان با همین گرمای طاقت فرساش یکی از روستاهای پرجمعیته سبزواره. پس با گرما میشه کنار اومد کاش نگاهمونم درست کنیم.
    دوستدار شما.
    پاسخ ما
    درود برشما همشهری درد آشنا
    درزیبایی کویرمزینان هیچ شک وشبهه ای نیست و اگر به نوشته های حاشیه ی وبلاگ توجه فرمایید می بینید که همه ی ما مات ومبهوت این نعمت خدادادی هستیم ولی منظور دهیار نه این است که هوای مزینان بد است گویا به ایشان گفته اند مصالح به کار رفته برای نصب تندیس طاقت گرمای شدید را ندارد و می طلبد که در هوایی با دمای پایین تر این اتفاق بیفتد
    تشکر از دقت نظرتان

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">