نقد کتاب «کلت 45»‌ در اولین نشست «نقد قلم» با حضور دکتر مزینانی :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
اولین نشست از سری نشست‌های «نقد قلم» به زودی در باشگاه کتاب تهران برپا می‌شود و در آن رمان «کلت 45» نوشته حسام‌الدین مطهری مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.

به گزارش شاهدان کویرمزینان به نقل از  خبرنگار مهر، «نقد قلم» عنوان جلسات جدیدی است که قرار است در قالب سلسله نشست‌های ادبی باشگاه کتاب تهران در فرهنگسرای ارسباران برگزار شوند. محور موضوعی جلسات «نقد قلم»‌ نقد و بررسی رمان‌های روز نویسندگان کشور است.

«کلت 45» رمانی به قلم حسام‌الدین مطهری است که موضوع آن اعضای سازمان مجاهدین خلق است و چندی پیش رونمایی شد. این کتاب را نشر آرما چاپ و در بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه کرده است.

نشست نقد و بررسی این کتاب با حضور دکتر  علی‌اکبر مزینانی برگزار خواهد شد و مزینانی در آن به بررسی این کتاب خواهد پرداخت.

اولین نشست «نقد قلم» با موضوع نقد و بررسی رمان «کلت 45» روز چهارشنبه 5 تیر از ساعت 17 در سالن استاد ذوالفقاری فرهنگسرای ارسباران واقع در زیر پل سیدخندان، خیابان جلفا برگزار می‌شود.

منبع : خبرگزاری مهر



  • علی مزینانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">