حمایت امام جمعه داورزن از مرکز بهزیستی مزینان :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

با حضور  جمعی از مسئولین استانی و محلی شهرستان داورزن  اولین رئیس اداره بهزیستی شهرستان داورزن معرفی شد.

به گزارش شاهدان کویرمزینان به نقل از داورزن نیوز ؛ در این مراسم که  معاون پشتیبانی اداره کل بهزیستی استان خراسان رضوی  حضور داشت حجت الاسلام  محمود مداحی در سخنانی استقرار ادارات در این شهرستان را زمینه اعتلا و پیشرفت شهرستان داورزن عنوان کرد.

حجت الاسلام و المسلمین محمود مداحی با اشاره به موقوفات فراوان  شهرستان داورزن در قسمت بهزیستی تصریح کرد: باید مسئولان استانی تلاش کنند که این موقوفات صرف هزینه های افراد  تحت پوشش این اداره  شود.

وی ایجاد یک مرکز بهزیستی در روستای مزینان را خاطر نشان شد و ادامه داد: باید این مرکز نیز مورد حمایت اداره کل بهزیستی قرار گرفته تا خدمات بیشتری را به افراد تحت پوشش خود ارائه کند.

در پایان این مراسم رضا شایان به عنوان اولین رئیس اداره بهزیستی شهرستان داورزن معرفی گردید.

شایان ذکر است بعد از استقرار  مدیریت جهاد کشاورزی و اداره کتابخانه عمومی  و دفتر هیات نظارت بر انتخابات  این اداره چهارمین اداره مستقل بعد از استقرار فرمانداری محسوب می شود .

شاهدان کویرمزینان ؛ ساختمان مجتمع خدمات بهزیستی  غیردولتی مزینان مدت دو سال است که به همت یکی از بانوان موفق و جهادی مزینان و با یاری خیرین مزینانی و غیرمزینانی  در متراژ1550متر بنا  شده است ودر حال حاضر با پیشرفت خیلی خوبی رو به ساخت می باشد و هم اکنون یکصد و بیست ستون این مرکز برافراشته شده است

این مرکز تا کنون چندین بار از سوی امام جمعه ی محترم شهرستان داورزن مورد توجه و حمایت قرار گرفته است وحجت الاسلام مداحی بارها بر کمک نهادها وادرات کل بهزیستی به این مرکز تأکید نموده است اما علی رغم این تأکیدات تا کنون کمترین امکاناتی از دستگاه های دولتی دریافت نشده و هرگونه پیشرفت آن توسط خیرین صورت گرفته است. این درحالی است که کارکنان نوعدوست مجتمع خدمات بهزیستی مزینان بیش از 600نفر مددجو اعم از افراد کهنسال ، معلولین و کم توانیان ذهنی ، خانواده های بی سرپرست وبد سرپرست را تحت حمایت خود قرار داده اند و به طور مداوم از آنها سرکشی و دستگیری می نمایند.


  • علی مزینانی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">