روحانی جوان مزینانی درشهریار :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

روحانی جوان مزینانی درشهریار

دوشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۱، ۰۸:۰۲ ق.ظ

حجت الاسلام مزینانی:
حضرت زهرا(س) حلقه اتصال بین نبوت و امامت بود
شهریار - خبرگزاری مهر: رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ویژه غرب استان تهران گفت: حضرت زهرا(س) حلقه اتصال بین نبوت و امامت بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام هادی مزینانی بعدازظهر شنبه در مراسم تجلیل از زنان پلیس به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت روز زن، اظهار داشت: حضرت زهرا(س) کسی بود که خداوند تمام آسمانها و زمین را به خاطر ایشان پدید آورد و سوره کوثر را در مدح مقام والای ایشان نازل فرمود.

وی عنوان کرد: پس از رحلت پیامبر اکرم(ص)، حضرت زهرا (س) به عنوان حلقه واسط بین نبوت و امامت بود که در راه حقانیت حضرت امیرالمومنین فداکاریهای بسیار از خود نشان داد و در آخر نیز در همین راه الهی به شهادت رسید.

این مسئول ادامه داد: بانوان امروز باید به الگوبرداری از حضرت فاطمه(س) در همه جوانب زندگی بپردازند که این امر تکامل و تعال صددرصد در راه خداوند را به همراه خواهد داشت.

مزینانی بیان کرد: مسئولیت سنگین تربیت نسلهای آینده و ارتقا سطح فرهنگی جامعه و همچنین نهدینه کردن فرهنگ زهرایی در جوانان و نوجوانان، برعهده زنان و مادران است که می توانند در این راه از آموزه های دینی و سیره حضرت زهرا(س) بهره ببرند.

وی افزود: می توان با برگزرای نشستها و محافل آشنایی با سیره زندگی حضرت صدیقه کبری(س)، به آموزش زوایای پنهان زندگانی آن حضرت پرداخته و از این طریق فرهنگ حمایت و اطاعت از ولایت و امامت را در جامعه  نهدینه کرد.

این مسئول گفت: امیدواریم با تلاش در زمینه آشنایی با ائمه بزرگوار، توفیق شفاعت حضرت زهرا(س) و پیامبر اکرم در روز قیامت نصیب تمام مسلمانان واقعی شود.

  • علی مزینانی

نظرات  (۱)

ناز پروده عشق تو شدم ، جان منی درد خود با که بگویم که ، تو درمان منی

دین و دنیا و همه هستی من رفته به باد هیچ سرمایه مـرا نیست ، تو ایمان منی...

****
ســــــــــــــــــــــــــــــــلام.وبــــــــــــــلاگت حـــــــــــــــــــرف نـــــــــــــــــــــــــــــــــــداره...

اومدم بگم اگه افتخار میدی وبلاگمو با نام خـــــــــــط قــــــــرمز بلینکی و همچنین لوگوی وبمو توی وبت بزاری.
بـــــــــــــــــــــــعد که انجام دادی خبر بده تا منم با افتخـــــــار لینکت کنم.
جـــــــــــــــون تو و این لوگوی من!
کد لوگو:


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">