روحانی جوان مزینانی درهرمزگان :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

روحانی جوان مزینانی درهرمزگان

دوشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۱، ۰۷:۴۹ ق.ظ

برگزاری مراسم سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در رودان

مراسم سوگواری و عزاداری سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به همت تبلیغات اسلامی رودان و با حضور گسترده روحانیون، فرماندار، مسئولین، هیئت های مذهبی و مردم محب خاندان عصمت و طهارت در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، این مراسم که چهارشنبه6 اردیبهشت ماه 91 در مسجد جامع رودان برگزار شد، حجت الاسلام محمد مزینانی روحانی اعزامی دهه فاطمیه با بیان این که حضرت زهرا(س) نمونه ای از یک الگوی بزرگ برای بشریت است اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا ( س) به دلیل معصوم بودنشان الگویی قابل اعتماد هستند و سیره اخلاقی تربیتی ایشان می تواند بر روح ها حاکم شود و عقاید و تفکرات حضرت بدون هیچ مشکلی در همه زمان ها قابل اجراست.

وی با اشاره به خصوصیات بارز شخصیتی حضرت زهرا(س) گفت: احترام به همسر، رعایت حقوق همسر و همسر دوستی، فرزنددوستی، سختکوش در کار خانه، تبدیل خانه به مدرسه، تبدیل بخشی از خانه به مسجد و عبادتگاه، برنامه ‏ریزی در کار، رعایت حق خدمتکار، آموزش قرآن و اخلاق حتی به خدمتکار از ویژگی ‏های حضرت زهرا (س) بود.

حجت الاسلام مزینانی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت:حضرت زهرا(س) در میدان جهاد و شهادت همانگونه که در ابعاد مختلف علمی، عبادی و سجایای اخلاقی پیشگام بودند در صحنه جنگ نیز برتر و ممتاز بودند.

وی در پایان با اشاره به اینکه حضرت زهرا(س) نمونه کامل حجاب و عفت بود، خاطر نشان کرد: زنان جامعه اسلامی با الگو گرفتن از این شهید بزرگ همواره درصدد حفظ حجاب و عفت خود هستند.

همچنین در این مراسم مداحان و نوحه سرایان در سوگ شهادت بی بی دوعالم حضرت فاطمه زهرا(س) به مرثیه سرایی پرداخته و عاشقان به آن حضرت به سینه زنی پرداختند، سپس عزاداران اطعام را میهمان سفره پر برکت حضرت زهرا (س) بودند.

ساهدان کویر: حضورفرهیختگان ،مبلغان واندیشمندان مزینانی درهرگوشه ازاین کره خاکی مورد رصد قرارمی گیرد ومنعکس می شود

  • علی مزینانی

نظرات  (۱)

سلام عزیزم وب باحالی‌ داری به ما هم سر بزن تا لینکت کنم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">