یادواره ی دکتر علی مزینانی شریعتی درکتابخانه عمومی حسینیه ارشاد برگزار می شود :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

   پنجشنبه 29 خرداد ماه مصادف با سالروز شهادت دکتر علی مزینانی شریعتی تعدادی از آثار وی به نمایش گذاشته می شود.

 

  به گزارش شاهدان کویرمزینان به نقل از لیزنا، روز پنجشنبه 29 خرداد ماه مصادف با سالروز درگذشت دکتر علی شریعتی، نویسنده، جامعه شناس، تاریخ شناس 30 اثر منابع مربوط به وی از ساعت 8:30 تا 12 در کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد به نمایش گذاشته می شود.

   در کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد مجموعاً 342 عنوان کتاب و سایر منابع موضوعی مرتبط با علی شریعتی وجود دارد، که در روز پنجشنبه 29 خرداد ماه مصادف با سالروز درگذشت این استاد ارزشمند، 30 اثر از این منابع از ساعت 8:30 تا 12 به نمایش گذاشته می شود.

  گفتنی است علی شریعتی مزینانی در تاریخ دوم آذر 1312 زاده شد و در تاریخ 29 خرداد 1356، در انگلستان درگذشت. علی شریعتی، نویسنده، جامعه شناس، تاریخ شناس، پژوهشگر دینی و از مبارزان و فعالان مذهبی و سیاسی، حدود 10 سال یکی از سخنرانان موسسه حسینیه ارشاد بود.

   بازدید از این نمایشگاه برای عموم علاقه مندان آزاد است و در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر افراد می توانند با شماره تلفن 22866465 بخش روابط عمومی موسسه حسینیه ارشاد تماس حاصل نمایند.

  • علی مزینانی

دکترعلی مزینانی شریعتی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">