مراسم نمادین ورود کاروان رضوی به خراسان در مزینان برگزار شد :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

همزمان با دهه ی کرامت و و ایام ولادت با سعادت امام هشتم شیعیان ، مراسم نمادین ورود کاروان این امام همام به سرزمین خراسان در مزینان برگزار شد.

به گزارش شاهدان کویرمزینان ؛ این مراسم که  باحضور امام جمعه و برخی از مسئولین ادارات شهرستان داورزن برگزار شد تعزیه خوانان مزینانی همانند سنوات گذشته ضمن اجرای مراسم آئینی نخل گردانی تا بقعه ی امام زادگان بهمن آباد چگونگی ورود امام رضا (ع) به خراسان و از مسیر مزینان را به نمایش گذاشتند.

زیارت و تجدید عهد و پیمان با شهدای مزینان یکی دیگر از برنامه های این مراسم بود که مردم مزینان همراه با تعزیه خوانان با حضور در بهشت علی (ع) مزینان یاد و نام شهدا را گرامی داشتند.

  • علی مزینانی

نظرات  (۱)

  • علیرضا شهرابادی
  • سلام
    عکس بیشتری ندارید
    پاسخ:

    باسلام و عرض ادب
    چون خود ما در توفیق حضور در این مراسم را نداشتیم نتوانستیم تصاویر بیشتری تهیه کنیم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">