برای اولین بار راهپیمایی خانوادگی در مزینان برگزار شد+ عکس :: شاهدان کویر مزینان

شاهدان کویر مزینان

کویر تاریخی مزینان زادگاه دانشمندان و اندیشمندانی است که سالهاست برتارک زرین صفحات تاریخ و جغرافیای ایران زمین می درخشد. این سایت مفتخر است که جاذبه های گردشگری و متفکرین ، فرهیختگان، علما وشهدای این دیار رابه تمامی فرهنگ دوستان معرفی نماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به درباره کویرمزینان بیشتر با مزینان آشنا شوید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
بایگانی
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

همزمان با دهه ی کرامت و به همت گروه جهاد دانشگاه تربیت مدرس تهران و با همکاری پایگاه بسیج شهدای مزینان و شورای اسلامی و دهیاری مزینان برنامه پیاده روی خانوادگی برای اولین بار در مزینان برگزار شد.

به گزارش شاهدان کویرمزینان ؛ این برنامه پس از برگزاری دعای ندبه در هیئت حسینی با حضور مردم مزینان در سنین مختلف آغاز و با حرکت به سمت مزار امام زادگان بهمن آباد و زیارت قبور شهدای مزینان در بهشت علی (ع) ادامه یافت و راهپیمایان مزینانی با حرکت در مسیر جاده ابریشم و محل ورود امام رضا(ع) به سرزمین مرو و ارض توس در میان استقبال مردم ولایتمدار مزینان ایام ولادت باسعادت امام هشتم شیعیان را گرامی داشتند.

پس از اجتماع مردم مزینان در مزار امام زادگان سید اسماعیل و سید علی اکبر علیهم السلام فرزندان امام موسی کاظم (ع) گروه راهپیمایان بهمن آباد نیز به این جمع پیوستند و برنامه های متنوع فرهنگی ، مذهبی و ورزشی توسط گروه جهادی دانشگاه تربیت مدرس اجرا شد.

بنا براعلام زارع مسئول جهاد دانشگاه تربیت مدرس ؛ گروه اعزامی این دانشگاه متشکل از خانمها و آقایان با تحصیلات تکمیلی قرار است علاوه بربرگزاری این برنامه راهپیمایی برنامه های دیگری از جمله ویزیت رایگان بیماران و یادواره شهدا در مزینان و دیگر روستاهای شهرستان داورزن برگزار نمایند.

عکس : مهدی تاج مزینانی

  • علی مزینانی

مزینان

امام(ع)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">